رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

ماجرای حذف کارت سوخت جایگاه‌داران چیست؟

14:01 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۶۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
ماجرای حذف کارت سوخت جایگاه‌داران چیست؟
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با تاکید بر اینکه کارت سوخت جایگاه‌ها حذف نشده است، گفت: میزان سهمیه این کارت‌ها محدود نشده و تنها تعداد این کارت‌ها کاهش یافته است.

خبرگزاری میزان _ روز‌های گذشته خبری مبنی بر جمع‌آوری و حذف کارت‌های سوخت جایگاه‌داران منتشر شد. 

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت کشور، با تکذیب حذف کارت سوخت جایگاه‌داران در گفت‌وگو با میزان گفت: بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از این به بعد در هر سکو در جایگاه‌های سوخت تنها یک کارت سوخت قرار خواهد گرفت، این در حالی است که در سال‌های گذشته برای همه نازل‌های موجود در جایگاه‌ها یک کارت وجود داشت.

به گفته وی میزان سهمیه این کارت‌ها محدود نیست و تنها تعداد این کارت‌ها کاهش یافته است. 

نواز همچنین به تاخیر در سوخت‌رسانی در جایگاه‌ها اشاره و تاکید کرد: جمع‌آوری و حذف کارت سوخت جایگاه‌داران به دلیل این که یکباره اتخاذ و اجرا شده باعث ایجاد مشکل برای مردم و جایگاه‌داران شده است.

سخنگوی صنف جایگاهداران سوخت با تاکید بر اینکه این واحد صنفی موافق استفاده مردم از کارت‌های سوخت شخصی است، گفت: به دلیل عدم اطلاع‌رسانی لازم، اجرای این طرح با مشکل همراه بوده و باید صدور کارت‌های المثنی و صدور کارت‌های جدید برای پیشبرد این سیاست سرعت پذیرد.

به گفته نواز واحد صنفی جایگاه‌داران در خصوص این تصمیم و میزان سهمیه‌ها هیچ نقشی ندارد. 

همچنین صادقی، مدیر هوشمند سامانه سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، در رابطه با این مساله گفته است: فقط به ازای هر سکوی سوخت، یک کارت سوخت باقی خواهد ماند.

به گفته وی هدف از این کار جلوگیری از قاچاق سوخت خواهد بود، چرا که در قانون بودجه به الزام استفاده از کارت سوخت شخصی تاکید شده است.

انتهای پیام/


حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
بنده دیشب راس ساعت ده شب به جایکاهی در مسیر ادران به شهریار چهار مورد مراجعه ولی باکارت سوخت بنزین تحویل نمیشد به اجبار بیست لیتر بنزین سه هزار تومنی زدم تا به مقصد برسم لطفا روشنکری فرماید در مورد کارت سوخت ها مردم سردر گم هستن
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *