نخستین کنگره قرآن کریم دانش‌آموزان تهرانی در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود

10:48 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۵۴۷
دسته بندی: جامعه ، عمومی
نخستین کنگره قرآن کریم دانش‌آموزان تهرانی در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود
نخستین کنگره قرآن کریم دانش‌آموزان تهرانی روز دوشنبه ۲۸ فروردین و با حضور ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان و همچنین حضور قاریان و اساتید برجسته و بین‌المللی قرآنی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شود.

خبرگزاری میزان- نخستین کنگره «قرآن کریم» آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

قرار است این کنگره روز دوشنبه ۲۸ فروردین و با حضور ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان تهرانی و همچنین حضور قاریان و اساتید برجسته و بین‌المللی قرآنی برگزار شود.

نهاد‌هایی از جمله ریاست جمهوری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ستاد اقامه نماز، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری منطقه ۲ پایتخت و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، در برگزاری نخستین «کنگره قرآن» آموزش و پرورش منطقه ۲ پایتخت مشارکت دارند.

«علی عزتی» مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران هدف از برگزاری این کنگره را جذب قرآن‌آموزان و جوانان و نوجوانان شهر تهران دانست و بیان داشت: در این آیین سعی خواهد شد تا دانش‌آموزان بتوانند میان چهار میم «مدرسه»، «منزل»، «مسجد» و «محله»، بیش از پیش پیوند برقرار کنند.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که برگزاری این آیین بزرگ قرآنی، نقطه عطف مبارکی برای شروع فعالیت‌های آموزش و پرورش در طول سال جاری باشد.

نخستین کنگره قرآن کریم دانش‌آموزان تهرانی در حرم مطهر امام راحل برگزار می‌شود 

انتهای پیام/


برچسب ها: آموزش و پرورش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *