«نون خ» در انتظار بازگشت به آنتن/ پخش خلاصه ۱۴ قسمت گذشته از شبکه یک

9:45 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۵۲۸
«نون خ» در انتظار بازگشت به آنتن/ پخش خلاصه ۱۴ قسمت گذشته از شبکه یک
سریال «نون.خ» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سعید آقاخانی همچنان در انتظار بازگشت به آنتن قرار دارد.

خبرگزاری میزان- پخش سریال «نون خ» که از سه‌شنبه اول فروردین ماه آغاز شده و تا ۱۶ فروردین ماه ، ۱۴ قسمت از آن روی آنتن رفته است،  در بازگشت به آنتن شبکه یک قسمت جدیدی را پخش نخواهد کرد و به مرور قسمت های گذشته می پردازد. 

قرار بود که قسمت های باقی مانده این سریال تا عید سعید فطر روی آنتن برود. حال باید دید که این سریال با اتمام ماه مبارک رمضان و در عید سعید فطر به پایان خواهد رسید یا همچنان قسمت های تکراری از آن روانه آنتن می‌شود.

در فصل چهارم این سریال به موضوعاتی چون مشکلات پیری جمعیت، ضرورت کارآفرینی و افزایش جمعیت در فضایی کمدی پرداخته شده و علاوه بر بازیگران محبوب فصل‌های قبل، هومن حاج عبداللهی و بیژن بنفشه‌خواه نیز به فهرست بازیگران اضافه شده‌اند. 

سعید آقاخانی، حميد رضا آذرنگ، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، مجید یاسر، ندا قاسمی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، صهبا شرافتی، امیر سهیلی، آتنا مهیاری، کاظم نوربخش، ماشاالله وروایی، سیروس سپهری، رضا رشیدی، سیدحسین موسوی، راضیه دهقان، علی اخوان، افشین ملکی، نارین ایوبی، وريا امينى، اکرم یدی، مهرنوش طوسی، كاوان كاكايي، ابراهيم اسدى، شبنم عظيمى بازیگران سریال «نون. خ» هستند. 

پیش از این «نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن نیز با استقبال روبرو شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *