پولادگر: ورزش ایرانی در هر برهه‌ای از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده‌اند

14:45 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پولادگر: ورزش ایرانی در هر برهه‌ای از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده‌اند
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: حمایت ورزشکاران ایرانی از مردم فلسط نمونه‌ای برای سایر ورزشکاران جهان شده است.

خبرگزاری میزان - به گزارش از وزارت ورزش و جوانان، محمد پولادگر در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: این روز یک روز ملی و اسلامی است که با ابتکار و هوشمندی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) این روز تعیین شد تا نمادی برای به تصویر کشیدن وحدت امت اسلامی باشد.

وی در ادامه با اشاره حضور پرشور ورزشکاران در روز جهانی قدس بیان کرد: در هر برهه‌ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده‌اند و این اقدام آن‌ها نمونه‌ای برای سایر ورزشکاران جهان به ویژه ورزشکاران کشور‌های مسلمان شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با ستودنی خواندن مبارزات جامعه ورزش در برابر رژیم اشغالگر قدس بیان کرد: آنچه که تحت عنوان مبارزه در بین ورزشکاران ایرانی شکل گرفت، همراه با یک صداقت بود و در نهایت ایثار و ظلم‌ستیزی بود؛ به طوری‌که ثمره سال‌ها زحمات خود را در حمایت از مردم مظلوم در مقابله با ظلم ایثار می‌کنند.

پولادگر تصریح کرد: امروز هم شاهد هستیم سایر کشور‌های اسلامی نیز در رده‌های مختلف سنی و رده‌های پایه حاضر نیستند کشوری به نام اسرائیل را به رسمیت بشناسند. این بزرگ‌ترین فریادی است که می‌توان به گوش تمام دنیا رساند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم این روز مرز‌های ایران عزیزمان را درنوردیده و در سایر کشور‌های مراسم با شکوهی باهمین نام برگزار می‌شود.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: با این خیل عظیم حضور مسلمانان مختلف در تمام دنیا، نوید نابودی دشمنان اسلام به ویژه رژیم اشغالگر قدس که یک رژیم غاصب، ظالم و کودک‌کش است، داده شد و امیدواریم خداوند متعال نوید پیروزی اسلام بر جهان کفر که جهان نابودی و نیستی است، بدهد.

سینا کلهر در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال هم در روز جهانی قدس، جامعه ورزش و جوانان، اعم از روسای فدراسیون‌های ورزشی و ورزشکاران در میدان قدس همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام کردند.

وی با اشاره به پیشرو بودن ورزشکاران کشورمان در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: بار دیگر جامعه ورزش عهد دوباره‌ای بستند تا از آرمان‌های مردم فلسطین دفاع کنند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: اگر امروز در جهان، حقوق مردم مظلوم فلسطین مورد توجه قرار گرفته به خاطر روز جهانی قدس است. در گذر زمان مشخص شد که روز جهانی قدس چقدر اهمیت دارد.

وی در پایان افزود: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد این روز بُعد جهانی داشته باشد، اما امروز شاهد آن هستیم این افتخار نصیب ایران شده و مردم ایران پیشرو و میدان‌دار روز قدس هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *