۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود

13:26 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۴۳۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس اردیبهشت افتتاح و تحویل می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید از افتتاح و تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در اردیبهشت خبر داد و گفت: حدود ۲۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس در حال احداث است.

خبرگزاری میزان _ علیرضا جعفری، معاون وزیر راه‌وشهرسازی، در خصوص برنامه‌های آن شرکت عمران شهر‌های جدید برای تکمیل و تحویل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر گفت: در حوزه مسکن مهر، شهر‌های جدید در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد تعهدات خود را محقق کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون تکمیل ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس به شکل کلید تحویل و کامل، انجام شده است و در برنامه است تا در اردیبهشت افتتاح شود.  

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با تحویل این ۱۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر در شهر‌های جدید می‌ماند که عمده آن‌ها و در حدود ۲۰ هزار واحد در شهر جدید پردیس در حال احداث است.

جعفری یادآور شد: به دلیل آنکه پروژه‌های مسکن مهر پردیس در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ آغاز عملیات اجرایی داشتند تلاش خواهیم کرد تا در طی امسال این واحد‌ها را نیز تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهیم.  

به گزارش وزارت راه‌وشهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید توضیح داد: تامین منابع مالی ۲۰ هزار واحد مسکن مهری که از سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد موضوعی حائز اهمیت است. در تلاش هستیم با تامین این منابع بتوانیم روند تحویل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر را به اتمام برسانیم.  

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *