فروپاشی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است

11:19 - 24 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۳۰۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فروپاشی رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است
ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه‌ی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، بیانیه صادر کرد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز قدس به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«مسئولین محترم کشور ایران و مردم ما و ملت‌های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه‌کن کردن آن، دست نخواهند کشید...» -امام خمینی (ره)

راهبرد عالمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام و انقلاب اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، دعوت به اتحاد جوامع و کشور‌های اسلامی در برابر تعدی‌های رژیم اشغالگر، متجاوز، شرور و کودک‌کش صهیونیستی است.

هفتاد و پنج سال از توطئه مشترک دولت‌های استعماری غربی به‌ویژه انگلیس و سرمایه‌داران صهیونیست در جعل رژیم صهیونیستی در قلب جهان اسلام می‌گذرد و در این زمان طولانی میلیون‌ها انسان بی‌گناه به دست این رژیم غاصب شهید، مجروح، زندانی و آواره شده‌اند.

در طول حیات سراسر شرارت این شجره خبیثه، کشور‌های غربی که ادعایشان در دفاع از حقوق بشر گوش جهانیان را پر کرده، همواره از جنایات و ظلم رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی نموده‌اند.

روز قدس فرصتی برای همه آزادگان و آزاداندیشان جهان است تا علیه ظلم، تجاوز، خشونت، افراطی‌گری و نژادپرستی فریاد بزنند و مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام نمایند.

اکنون که به واسطه افشای چهره پلید رژیم اشغال‌گر قدس، طرح‌های سازش و عادی‌سازی روابط با شکست مواجه شده و موجی از اختلاف و اعتراض، درون رژیم صهیونیستی را فرا گرفته، فروپاشی این رژیم از هر زمان دیگر نزدیک‌تر می‌نماید.

کارکنان غیور و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌های متعهدشان، همدوش امت ایثارگر و خداجوی ایران اسلامی، در راهپیمایی روز قدس، حضوری باشکوه‌تر از هر سال به هم خواهند رساند و نفرت و انزاجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و اشغالگر قدس شریف را با تمام وجود فریاد خواهند زد و نشان خواهند داد که به تعبیر مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا «عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها» و آماده جهاد «در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى» هستند و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم فلسطین و آرمان‌های بلند و نورانی امامین انقلاب اسلامی در جهت حمایت از آزادی کامل قدس شریف اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *