تشریح برنامه‌های اجرایی در سطح یگان‌های انتظامی به مناسبت روز قدس

12:46 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۰۹۲
تشریح برنامه‌های اجرایی در سطح یگان‌های انتظامی به مناسبت روز قدس
معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: جهت زنده نگه داشتن آرمان قدس شریف، برنامه‌های متنوعی در سطح یگان‌های انتظامی اجرا می‌شود.

خبرگزاری میزان - سردار محمد بهرامی اظهار کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، تضمین کننده امنیت کشور و اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: وعده الهی بر این است که قدس شریف به زودی آزاد خواهد شد و به آغوش اسلام باز خواهد گشت؛ چرا که حکومت‌هایی که ظلم کردند و خون ملت‌ها را به ناحق ریختند و خانه و کاشانه مردم را ویران کردند همه آن‌ها نابود شدند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تصریح کرد: امروز نماد ظلم و جنایت در جهان، رژیم مستبد آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست جنایتکار و کودک‌کش است.

وی افزود: ملت مسلمان ایران اسلامی از اول انقلاب با مشارکت میلیونی در همه راهپیمایی‌های روز قدس، همبستگی و حمایت همه جانبه خود را از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین اعلام داشته‌اند؛ چرا که مشارکت حداکثری ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس امنیت کشور، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد. به فضل الهی، امروز تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان، حامی و پشتیبان ملت قهرمان فلسطین هستند و رژیم صهیونیست هر روز به فروپاشی نزدیک می‌شود.

سردار بهرامی تصریح کرد: جهت زنده نگه داشتن آرمان قدس شریف، برنامه‌های متنوعی در سطح یگان‌های انتظامی اجرا می‌شود که از آن جمله: فضاسازی محیطی یگان‌ها با بهره‌گیری از بیانات امامین انقلاب اسلامی درباره اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس؛ تهیه و تولید و انتشار کلیپ با موضوع روز قدس؛ تولید و انتشار نماهنگ فاخر "انّا قادمون: ما می‌آئیم" و پخش از رسانه ملی و استانی و یگان‌های انتظامی؛ تولید و انتشار محتوا با موضوع فلسطین و روز قدس در کانال‌های فضای مجازی؛ برگزاری جلسات و نشست‌های تبیینی با موضوع اهمیت روز جهانی قدس و آرمان فلسطین برای کارکنان و خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت روحانیون و هادیان سیاسی از جمله برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در جهت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس است.

وی افزود: کارکنان مومن و انقلابی انتظامی و خانواده‌های آنان همگام با ملت مسلمان و بصیر ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان، مشارکت چشمگیر و حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت و بار دیگر ندای مظلومیت مردم عزیز فلسطین را به گوش همه جهانیان خواهند رساند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نیروی انتظامی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *