چمران: رژیم صهیونیستی در یک قدمی فروپاشی قرار دارد

11:58 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۰۸۰
چمران: رژیم صهیونیستی در یک قدمی فروپاشی قرار دارد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با توصیه به حضور حداکثری مردم کشور‌های مختلف در راهپیمایی روز قدس، گفت: با وجود تظاهرات‌ها و جنگ‌داخلی در بدنه رژیم صهیونیستی قطعا اسرائیل در یک قدمی فروپاشی قرار داردامیدواریم رژیم اشغالگر اسرائیل سریعتر برچیده شود و مردم فلسطین از اسارت اسرائیلیان رهایی پیدا کنند.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران؛ مهدی چمران در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای ششم در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و امنیت کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت لیالی قدر و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ضمن تسلیت این روز، عنوان کرد: حضرت علی یک انسان کامل بود که در تاریخ نظیر آن نبوده و نخواهد بود.

وی در ادامه به روز قدس و تحرکات اخیر سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: روز جهانی قدس روز بیداری امت اسلام است و این روز که به پیشنهاد امام راحل صورت گرفت آغازی بر پایان حکومت جبارانه و خبیث اسرائیل در منطقه فلسطین است بطوریکه انشالله بزودی شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود همانطور که شعار امسال هم "آزادی قدس نزدیک است" است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در صحن شورا با بیان اینکه تمام تلاش و مقاومت اسلامی به این دلیل است که حق به حق دار برسد، اظهار کرد: جنایتی بالاتر از اینکه اجازه نمی‌دهند در مسجد الاقصی نماز قرائت شود به و نمازگذاران اهانت می‌شود، نیست.

وی با اشاره به راهپمایی روز قدس، تصریح کرد: امیدواریم تمام ملت ما همانند ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن، در روز ۲۵ فروردین ماه نیز در راهپیمایی حضور داشته باشند و این روز در تاریخ ما باقی بماند.

چمران به حضور مردم کشور‌های مختلف در راهپیمایی روز قدس، یادآور شد: به اذعان یکی از رسانه‌های خودشان تنها نظامی که ممکن است در منطقه تغییر کند نظام اسرائیل است نه جمهوری اسلامی؛ امیدواریم رژیم اشغالگر اسرائیل سریعتر برچیده شود و مردم فلسطین از اسارت اسرائیلیان رهایی پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: از شهرداری تهران و به ویژه سازمان زیباسازی می‌خواهیم هرآنچه در توان دارند به میدان بیاورند تا روز قدس به یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: شورای شهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *