بازدید مسئولین قضایی استان خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند / ۱۰۰ زندانی با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شدند

9:35 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۰۳۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید مسئولین قضایی استان خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند / ۱۰۰ زندانی با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شدند
در بازدید جمعی از مسئولین قضایی استان خراسان جنوبی از زندان مرکزی بیرجند با مرخصی منجر به آزادی ۲۸ نفر زندانی موافقت شدو ۱۰۰ زندانی به مرکز مراقبت الکترونیکی جهت استفاده از پابند الکترونیک معرفی شدند.

خبرگزاری میزان- عصر دوشنبه مورخ ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ مسئولین قضایی استان خراسان جنوبی با مددجویان زندان شهرستان بیرجند دیدار کردند.

راین دیدار ۲ ساعته حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد با مرخصی منجر به آزادی ۲۸ زندانی موافقت و ۱۰۰ نفر از زندانیان بند باز در اجرای ماده ۱۹۱ آئین نامه اجرائی سازمان زندان‌ها به مرکز مراقبت الکترونیکی جهت استفاده از پابند الکترونیک معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان هدف از این بازدید را بررسی مشکلات زندانیان و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها دانست و گفت: حضور در میان زندانیان و شنیدن مشکلات آن‌ها به زندانی امید می‌بخشد و او متوجه خواهد شد کسانی هستند تا پیگیر مشکلات زندانیان باشند که این خود باعث می‌گردد تحمل زندان برای زندانی آسان شود.

رئیس کل دادگستری استان در آیین افتتاح این بازداشتگاه بیان کرد: خراسان جنوبی از محدود استان‌هایی است که در آن متهمینی که با قرار بازداشت می‌شوند جدا سازی می‌گردند و مستقیم وارد بند بسته نمی‌شوند.

وی افزود: وجود بازداشتگاه عمومی در کاهش جمعیت کیفری در بند بسته موثر است و در مسائل آموزشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش قابل توجه‌ی ایفا می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *