رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جایگزین معتبر صلح آمیزی برای توافق هسته‌ای ایران وجود ندارد

16:04 - 05 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۶۹۸
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته است که اتحادیه اروپا و ایران ضمن تاکید بر حمایت از توافق بین المللی هسته‌ای ۲۰۱۵ می‌گویند قصد دارند تا این معاهده را با وجود تصمیم رئیس جمهور آمریکا که به صورت یکجانبه از این پیمان خارج شد، حفظ کنند.
 جایگزین معتبر صلح آمیزی برای توافق هسته‌ای ایران وجود نداردبه گزارش گروه بین الملل ؛ خبرگزاری آسوشیتدپرس می‎گوید که اتحادیه اروپا و ایران ضمن تاکید بر حمایت از توافق بین المللی هسته‌ای ۲۰۱۵ می‌گویند قصد دارند تا این معاهده را علیرغم تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که به صورت یکجانبه از این پیمان خارج شد، حفظ کنند.

«میگل آریاس کانیته» کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا، روز دوشنبه پیش از مذاکرات اتحادیه اروپا و ایران در مورد همکاری‌های هسته‌ای در بروکسل گفت که این توافقنامه "برای امنیت اروپا، منطقه و کل جهان حیاتی است. "

وی افزود: این توافقنامه برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران کافی بوده و "ما هیچ جایگزین صلح آمیز معتبری برای آن نمی‌بینیم."

علی اکبر صالحی نیز با ابراز امیدواری بر پایبندی طرفین بر این معاهده گفت: در صورت بر هم خوردن این توافق "وضعیت غیر قابل پیش بینی" خواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *