رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان شهرستان سیرجان به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور سیرجان – بلورد ورود کرد

16:29 - 21 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۹۶۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان شهرستان سیرجان به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور سیرجان – بلورد ورود کرد
دادستان عمومی و انقلاب دادستان شهرستان سیرجان از ورود این دادستانی به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور سیرجان- بلورد خبر داد و گفت: از سه سال پیش تاکنون حدود ۲۵ نفر در پی وقوع تصادف در این دو راهی مرگبار جان خود را از دست داده اند.

خبرگزاری میزان - مجتبی قدیمی در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی سیرجان- بلورد که با همراهی معاون فرماندار، فرمانده پلیس راه سیرجان، رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای سیرجان و رئیس اداره راه و شهرسازی سیرجان برگزار شد، اظهار کرد: دستور اصلاح نقطه حادثه خیز این محور که منجر به تصادفات مرگبار شده بود، صادر شده است.

وی با اشاره این مطلب که این بازدید در پی وقوع تصادف اخیر منتهی به فوت چند نفر از همشهریان صورت گرفته است، بیان کرد: دستگاه قضایی از باب حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی ورود کرده و دستگاه‌های مرتبط مکلف به اجرای وظایف خود در کوتاهترین زمان ممکن می‌باشند و درصورت مشاهده ترک فعل با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب دادستان شهرستان سیرجان به لزوم ارتقای سطح ایمنی جاده‌ای در ورودی شهر بلورد اشاره کرد و گفت: به منظور جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی بعدی و اصلاح این دوراهی نا ایمن و غیر استاندارد، دستور اصلاح آن صادر و اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای این شهرستان مکلف شد جهت جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و خطر احتمالی در اولین فرصت اقدام کند.

قدیمی خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان سیرجان باید ظرف حداکثر دو هفته آتی نسبت به نصب سرعت کاه و علائم هشدار دهنده در اطراف تقاطع اقدام نماید و سپس با همکاری شهرداری بلورد و سایر ادارات مرتبط در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به اصلاح این نقطه حادثه خیز اقدام کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *