رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش معرفت و بصیرت دینی و انقلابی و خودسازی معنوی است

12:49 - 21 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۹۱۲
راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش معرفت و بصیرت دینی و انقلابی و خودسازی معنوی است
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل یک جنگ تمام عیار فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اعتقادی را علیه ملت ایران آغاز کرده است و راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش معرفت و بصیرت دینی و انقلابی در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و سازمانی است.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اولین جلسه معرفتی و بصیرتی روسا و مدیران عقیدتی سیاسی انتظامی سراسر کشور در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: تلاش کنیم که از فیوضات معنوی و بی‌نظیر این ماه بهره ببریم که در روایت دارد:

«فَإِنَّ الشَّقِیَّ مَنْ حُرِمَ غُفْرَانَ اللَّهِ فِی هَذَا الشَهْرِ الْعَظِیمِ» شقی و بدبخت، آن کسی است که در این ماه بزرگ، از آمرزش خدا بی‌بهره شود.

وی افزود: بنابراین تلاش کنیم که از ظرفیت ماه رمضان و شب قدر برای خودسازی و نورانیت دل و معنوی شدن و انس هر چه بیشتر با قرآن و دعا استفاده کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: خداوند بنا دارد در این ماه همه را مورد رحمت و مغفرت خود قرار دهد به شرطی که انسان خودش بخواهد و خودش را در معرض رحمت و مغفرت خداوند قرار دهد و طوری عمل کند و رفتار نماید که مشمول رحمت خدا قرار بگیرد.

وی افزود: روایتی است منسوب به امام جعفر صادق (ع) که می‌فرمایند: «مَنْ أَرَادَ أَنْ یُدْخِلَهُ اَللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ فِی رَحْمَتِهِ وَ یُسْکِنَهُ جَنَّتَهُ فَلْیُحْسِنْ خُلُقَهُ وَ لْیُعْطِ اَلنَّصَفَةَ مِنْ نَفْسِهِ وَ لْیَرْحَمِ اَلْیَتِیمَ وَ لْیُعِنِ اَلضَّعِیفَ وَ لْیَتَوَاضَعْ لِلَّهِ اَلَذِی خَلَقَهُ» یعنی هر که خواهد خدایش عز و جل در رحمت خود درآورد، و به بهشتش جا دهد باید خوشخو باشد و از طرف خود انصاف دهد و به یتیم مهر ورزد، و ناتوان را کمک کند و برای خدا که او را آفریده تواضع کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی اظهار کرد: مجموعه انتظامی نیروی مسلحی است که در بین مردم است و باید تلاش کند که معارف قرآن و اسلام را در خود نهادینه کند و برخورد شایسته و حکیمانه‌ای با آحاد مردم داشته باشد.

وی افزود: اگر خدمتگزاری به مردم همراه با خوش اخلاقی و خوش برخوردی باشد این خدمت در نظر مردم شیرین‌تر و مطلوب‌تر می‌شود و بیشتر در دل و جان می‌نشیند و اعتماد مردم به نظام اسلامی را دوچندان می‌کند که بحمدالله عملکرد و رفتار کارکنان شریف و فداکار انتظامی در همه صحنه‌ها و حوادث موجبات رضایتمندی مردم و در راس آن فرماندهی معظم کل قوا را فراهم کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل یک جنگ تمام عیار فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اعتقادی را علیه ملت ایران آغاز کرده است و راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، افزایش معرفت و بصیرت دینی و انقلابی و البته خودسازی معنوی و تضرع و استغفار و عمل به دستورات و احکام اسلام در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی و سازمانی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *