رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش ۱۰.۳ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

11:30 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۷۲۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
کاهش ۱۰.۳ درصدی تردد در محور‌های برون شهری
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزارو ۵۷۷ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱۰.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری میزان _ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۷۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۰.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۳۸۷۷۱

۲

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۱۲۶۹۰۲

۳

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۲۰۹۷۷

۴

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۱۱۶۸۹

۵

آزادراه قم - تهران

تهران

۸۵۷۳۹

۶

آزادراه ساوه - تهران

تهران

۷۱۸۳۶

۷

شهریار - کرج

تهران

۷۱۶۲۷

۸

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۶۵۶۶۸

۹

کرج - شهریار

تهران

۶۰۹۷۷

۱۰

چناران - مشهد

خراسان رضوی

۵۷۵۸۷

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور لاسم - ارجمند، واقع در استان مازندران از مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور وازک - بلده، واقع در استان مازندران از مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت)، واقع در استان لرستان، از مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور جدید هشتگرد- طالقان، واقع در استان البرز از مورخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵ – محور سی سخت – پادنا، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد از مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور گنج نامه – تویسرکان، واقع در استان همدان از مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ممنوعیت تردد:

۱- محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان‌های گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است. ​

۳- محور شهداد - نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

چهارمحال و بختیاری:

۱- محور لردگان بروجن (سه راهی گوشکی)، واقع در استان چهارمحال و بختیاری از مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات نصب و راه اندازی و بهسازی سامانه توزین درحال حرکت، از کیلومتر ۳۳.۸ الی ۳۵.۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط با هدایت به لاین مجاور انجام می‌شود.

خراسان جنوبی:

۱- محور بیرجند- قاین (رفت و برگشت)، واقع در استان خراسان جنوبی از مورخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۹ الی ۴۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

خراسان رضوی:

۱- آزادراه مشهد- باغچه، واقع در استان خراسان رضوی از مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰، به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب حفاظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۰۰+۰۸ الی ۰۰+۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

گلستان:

۱- محور رامیان اولنگ، واقع در استان گلستان از مورخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

۲- محور رامیان سه راهی اولنگ، واقع در استان گلستان از مورخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۰۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *