برگزاری میز خدمت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نمازجمعه شهر ری

17:40 - 18 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۴۶۹
برگزاری میز خدمت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نمازجمعه شهر ری
میز خدمت ثبتی با حضور معاونین امور اسناد و املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیرکل ثبت استان تهران در نماز جمعه شهر ری برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر ملاقات با مردم و جویا شدن از مشکلات و مسائل آن‌ها بویژه حضور مسئولین بخش‌های مختلف دستگاه قضایی در مساجد در ایام ماه مبارک رمضان، درخواست‌ها و مشکلات ثبتی بیش از ۵۰ نفر از مراجعین درحاشیه نماز جمعه این هفته شهر ری مورد رسیدگی قرار گرفت.

در این میز خدمت که کشاورز معاون امور اسناد، فلاح تفتی سرپرست معاونت امور املاک و کاداستر، حیدرنژاد مدیرکل ثبت استان تهران و جمعی از معاونین و رؤسای واحد‌های ثبتی استان تهران حضور داشتند، ضمن راهنمایی و هدایت مراجعین و متقاضیان جهت دریافت خدمات ثبتی، دستورات لازم جهت رسیدگی به مسائل و مشکلات ثبتی مردم شهرستان ری صادر شد.

گفتنی است براساس بخشنامه صادره از سوی حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مدیران کل و رؤسای واحد‌های ثبتی سراسر کشور نیز موظف شده اند در ایام ما مبارک رمضان و در راستای سیاست‌های دستگاه قضایی، با حضور در مساجد و مصلا‌های نمازجمعه، به صورت مستقیم با مردم دیدار و به درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها رسیدگی نمایند.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *