سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و نوار غزه را محکوم کرد

15:50 - 18 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۴۶۱
سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و نوار غزه را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و‌ نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات رژیم متجاوز صهیونیستی به مناطق غیرنظامی در جنوب لبنان و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

کنعانی این حملات را که در تداوم هتک حرمت مسجدالاقصی و حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی انجام شد، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و نیز نقض فاحش اصول حقوق بین‌الملل و حقوق بشر نسبت به ملت مظلوم فلسطین دانست و خواستار واکنش مؤثر و بازدارنده جامعه جهانی و مجامع مسئول بین‌المللی در قبال اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تماس‌های تلفنی رییس جمهور و وزیر امور خارجه ایران با برخی همتایان در کشور‌های اسلامی و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و تاکید آن‌ها بر ضرورت تشکیل فوری اجلاس اضطراری سازمان همکاری اسلامی، یک بار دیگر بر ضرورت اتخاذ موضع قوی و منسجم دولت‌های اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ممانعت از تکرار هتک حرمت مسجد الاقصی و توقف اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *