رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۳ پیام‌رسان ایرانی تا پایان فروردین به‌هم متصل می‌شوند

12:14 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۱۳۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
۳ پیام‌رسان ایرانی تا پایان فروردین به‌هم متصل می‌شوند
وزیر ارتباطات از ایجاد ارتباط پیام‌رسان‌های بله، آیگپ و ایتا تا پایان فروردین خبر داد.

خبرگزاری میزان _ عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حاشیه جلسه هیئت دولت در رابطه با به‌هم پیوستن پیام‌رسان‌های ایرانی در پاسخ به خبرگزاری میزان گفت: فاز آزمایشی به‌هم پیوستن متقابل پیام‌رسان‌های ایرانی در پیش از سال اتفاق افتاد و تا پایان فروردین نسخه جدید پیام‌رسان‌های بله، آیگپ و ایتا منتشر خواهد شد و کاربران این پیام‌رسان‌ها می‌توانند به یکدیگر پیام دهند. 

وی همچنین در رابطه با مشکل ساعت تلفن‌های همراه تصریح کرد: پارسال پس از تصویب قانون تغییر نکردن ساعت رسمی کشور در نیمه اول سال، به مراجع جهانی موضوع را اعلام کردیم، اما برخی از گوشی‌هایی که عمدتاً قدیمی بوده و یا نیازمند به روزرسانی هستند، دچار مشکل شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: از همان ابتدای بروز مشکل مذاکره با تولیدکنندگان گوشی همراه شروع شد که البته این کار وظیفه وزارت صمت است.

سال گذشته بیش از ۲/۵ میلیون پوشش در شبکه فیبر نوری ایجاد شد

زارع‌پور در ادامه با اشاره به توسعه شبکه فیبر نوری گفت: سال گذشته بیش از ۲/۵ میلیون پوشش ایجاد شد و برنامه داریم که امسال آن را به ۱۰ میلیون برسانیم و با توجه به اینکه بر اساس قانون بودجه قرار شد صندوقی در این زمینه تشکیل شود، امیدواریم این اقدام تسهیل شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *