رئیس کل دادگستری اصفهان: پیگیری رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های دادگستری استان است

11:18 - 16 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۱۱۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری اصفهان: پیگیری رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های دادگستری استان است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از پیگیری در جهت رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان اصفهان در سالجاری خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین جعفری صبح امروز در بازدید سرزده از مجتمع قضایی عدالت بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری در رابطه با «مهار تورم و رشد تولید»، قوه قضاییه حمایت‌های بسیار جدی و مؤثری را در پیگیری رفع مشکلات و موانع تولید در کشور در دستور کار دارد.

وی افزود: در استان اصفهان نیز پیگیری در جهت رفع موانع تولید در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی با محوریت رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان از اولویت‌ها بوده و به همین دلیل اولین بازدید سرزده از مجتمع‌های قضایی در سال جدید به مجتمع قضایی عدالت اختصاص داده شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: مقابله با جرایم اقتصادی و رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با تولید و کارآفرینان در شعب این مجتمع رسیدگی می‌شود و طی بازدید مواردی به قضات رسیدگی کننده به این پرونده‌ها یادآوری شد.
حجت الاسلام و المسلمین جعفری همچنین تصریح کرد: در این مجتمع قضایی شعب دادسرا، دادگاه و شورا‌های حل اختلاف به صورت متمرکز به دعاوری رسیدگی می‌کنند و عمده رسیدگی‌ها بدون اطاله دادرسی در حال انجام است و در خصوص معدود پرونده‌هایی نیز که با اطاله دادرسی مواجه شده، امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده با سرعت رسیدگی شوند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین یادآوری کرد: بخشی از معضل اطاله دادرسی در استان که مربوط به کمبود کادر اداری بود با پایان یافتن دوره کارآموزی تعدادی از کارکنان جدید الاستخدام و به کارگیری آنان حل خواهد شد و همچنین در تیر ماه سال جاری شاهد آغاز به کار تعدادی از کارآموزان قضایی خواهیم بود و شهرستان اصفهان با توجه به حجم وارده و میزان پرونده‌ها جزء اولویت‌ها بوده و تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگر تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *