رئیس کل دادگستری استان یزد: کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات صنعت گردشگری در استان تشکیل می‌شود

14:18 - 14 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۷۸۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان یزد: کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات صنعت گردشگری در استان تشکیل می‌شود
رئیس کل دادگستری استان یزد از تشکیل یک کمیته ویژه جهت رسیدگی به مشکلات و موانع صنعت گردشگری در ذیل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در دیدار با تعدادی از فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی، صنعت گردشگری را آسیب پذیر‌ترین و بی دفاع‌ترین صنعت در کشور دانست و اظهارکرد: باید برای حمایت از این صنعت که می‌تواند در راستای جهاد تبیین، بهترین تریبون معرفی نظام اسلامی به سایر کشورها، فرهنگ‌ها و اقوام و ملل مختلف باشد، فکر اساسی برداشت و باید فعالین این صنعت هم الزامات و التزامات قانونی را رعایت کنند.

وی بر نشست مشترک فعالان گردشگری و صنایع دستی با فعالان فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی، مهمترین فکر و دغدغه هر ایرانی است بنابراین می‌توان با نشست‌های هم اندیشی و هم فکری برای اعتلای ایران اسلامی و امنیت روانی برنامه ریزی کرد.

رئیس کل دادگستری استان یزد از تشکیل یک کمیته ویژه جهت رسیدگی به مشکلات و موانع صنعت گردشگری در ذیل ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان خبر داد و تصریح کرد: پس از بررسی تمام جوانب، مشکلات و موانع این صنعت در یکی از جلسات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، یک کمیته تخصصی دائمی نیز در استان با محوریت معاون دادستان تشکیل خواهد شد.

دهشیری همچنین، گفت: در جنگ اقتصادی، صنعت گردشگری، یک صنعت ارزآور، درآمدزا و اشتغال آفرین است که می‌تواند نقش فرهنگیِ فعال و اثرگذار ایفا کند.

در ابتدای این نشست اعضای حاضر در جلسه به بیان مشکلات و موانع حوزه کاری خود پرداختند و خواستار حمایت بیشتر دستگاه قضایی از این صنعت پاک شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری گردشگری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *