رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

اسدی: چرا وقتی پنالتی‌های پرسپولیس را نمی‌گرفتند کسی انتقاد نمی‌کرد؟/ هنوز برای قهرمانی شانس داریم

8:45 - 13 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسدی: چرا وقتی پنالتی‌های پرسپولیس را نمی‌گرفتند کسی انتقاد نمی‌کرد؟/ هنوز برای قهرمانی شانس داریم
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی داوران پنالتی‌های مسلم را نمی‌گیرند و پنالتی‌ها را بر علیه پرسپولیس اعلام می‌کردند چرا انتقادی وجود نداشت؟

ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پرسپولیس برابر مس بازی منطقی واصولی را پیاده و ارائه کرد تا با گرفتن ۳ امتیاز از کورس قهرمانی عقب نماند. نسبت به فرصت‌هایی که برای دو تیم به وجود آمد پرسپولیس بهتر بازی کرد. با اینکه پورعلی‌گنجی، کامیابی‌نیا و پریرا در این دیدار حضور نداشتند، اما‌ محمد عمری در کنار بازیکنانی همچون مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی جز بهترین‌ها بودند. این نفرات مثلث‌های خوبی را در طول بازی تشکیل دادند که موفق به خلق موقعیت‌های زیادی در این بازی شدند، ولی به راحتی فرصت‌های گلزنی از دست رفت.  

وی در مورد پنالتی که برای پرسپولیس گرفتند، عنوان کرد: وقتی که داوران پنالتی‌های مسلم را نمی‌گیرند و پنالتی‌ها را بر علیه پرسپولیس اعلام می‌کردند چرا انتقادی وجود نداشت؟

*سپاهان و استقلال احتمال لغزش دارند

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چقدر برای قهرمانی شانس دارد، تصریح کرد: بازیکنان و کادر فنی باید فقط به کسب ۳ امتیاز بازی‌های پیش‌رو فکر کنند و بهترین عملکرد را مقابل حریفان‌شان داشته باشند. ضمناً باید تا آخرین هفته مسابقات راه خودشان را ادامه بدهند، چون تیم‌های سپاهان و استقلال در بازی‌های آینده‌شان احتمال لغزش دارند.

وی ادامه داد: درست است که سپاهان و استقلال بازی‌های آسان‌تری نسبت به پرسپولیس در ۶ هفته باقی مانده دارند، ولی امید همیشه وجود دارد. با این حال هنوز پرسپولیس ۵۰ درصد شانس برای قهرمانی در لیگ برتر را خواهد داشت. به نظرم بازی‌های حساسی که برای تعیین قهرمان است باید همزمان برگزار شود تا دیگر سوءتفاهمی وجود نداشته باشد.  

*پرسپولیس نیم نگاهی هم به جام حذفی دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت‌های جام حذفی یادآور شد: پرسپولیس نیم نگاهی هم به جام حذفی دارد و قهرمانی در این جام مثمرثمر است.

اسدی درباره اینکه پرسپولیس ابتدای فصل شانس نخست قهرمانی در لیگ برتر بود، تاکید کرد: همیشه ابتدای فصل همه پیش‌بینی می‌کنند، تیمی که مهره‌های بهتری جذب کرده به طور حتم قهرمان می‌شود، اما با این پیش‌بینی‌ها سطح توقعات را بالا می‌برند. ولی در طول فصل یک تیم با مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها مواجه می‌شود و تا حدودی شانسش برای قهرمانی کمتر خواهد شد. یکی از علت‌های اصلی که پرسپولیس نتایج لازم را تا اینجای فصل نگرفت این موارد مهم در طول فصل بود. شیخ دیاباته هنوز مصدوم است و به نظرم شرایط بازی را ندارد. در دیدار با مس رفسنجان هم در آخرین دقایق بازی به او مهلت دادند تا برای بازی‌های باقی مانده اعتماد به نفس پیدا کند.

*انگیزه بازیکنان نباید در هفته‌های باقی مانده اُفت کند

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و ملوان گفت: پرسپولیس با ملوان در استادیوم آزادی بازی خواهند کرد و به نظرم به طور حتم می‌تواند ۳ امتیاز را بگیرد و با اقتدار در مسیر خود برای قهرمانی پیش برود. بازیکنان نباید در هفته‌های باقی مانده از لحاظ انگیزه اُفت کنند و باید از نظر ورحی و روانی حد و اندازه خودشان را حفظ کنند.

اسدی در مورد برگزاری دیدار سرنوشت ساز و حساس دربی خاطرنشان کرد: همیشه دربی پرسپولیس و استقلال حساس بوده است. این دیدار که قرار است ۳ اردیبهشت ماه با حضور تماشاگران برگزار شود بسیار سخت است. این دربی خودش یک بازی ۶ امتیازی است باید بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس هر طور شده برای پیروزی تلاش کنند تا برای قهرمانی امید‌ها بیشتر شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *