الهویی: هنوز تفکر قلعه‌نویی در گل‌گهر جریان دارد/ نساجی جزو معدود تیم‌های هجومی لیگ است

22:28 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۴۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهویی: هنوز تفکر قلعه‌نویی در گل‌گهر جریان دارد/ نساجی جزو معدود تیم‌های هجومی لیگ است
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: اگر قرار باشد روی یک خطا یا اوت اشتباه تیمی بازنده شود، باید رویکرد‌های خود را تغییر بدهیم.

خبرگزاری میزان - سعید الهویی، سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*بازهم سال جدید را با قبولی طاعات و عبادات تبریک می‌گویم. قبل از همه باید ۲ تقدیر و تشکر کنم. اول از همه از امیر قلعه‌نویی و این برد را از طرف تیم به او تقدیم می‌کنم. این تیم پس از ۲ سال و نیم هنوز تفکر قلعه‌نویی همراهش است، زیرا او اساس گل‌گهر را تشکیل داده است. باشگاه، بازیکنان و کادری که می‌خواهیم کار را تا آخر فصل پیش ببریم، براساس همان نگاه، تفکر و مدل بازی پیش می‌رویم.

*شرایط جوی، زمین و تیم نساجی که امروز دیدیم و بازی قبلی خانگی این تیم را هم دیدیم، بسیار سخت بود که یک تیم بتواند در قائمشهر مقابل نساجی فوتبال بازی کرده و با به دست آوردن موقعیت‌های باکیفیت زیاد، ۳ امتیاز را کسب کند. واقعا بچه‌ها از جان مایه گذاشتند، خیلی خوب دویدند و خیلی خوب برنامه‌های تاکتیکی مدنظر را با شجاعت و تمرکز صد در صد انجام دادند.

*اینجا از بازیکنان تشکر می‌کنم، زیرا تنها چیزی که از تیم می‌خواهیم مسئولیت‌پذیری است و امروز به جز چند صحنه کوچک، این مسئولیت پذیری را دیدیم. امیدوارم این روند را بتوانیم تا پایان فصل ادامه بدهیم. بازی از لحاط فنی جذاب بود به این دلیل که همانقدر که که ما تیمی تهاجمی هستیم و اولویت‌مان هم ایجاد موقعیت گلزنی و بازی هجومی است، نساجی هم فوتبال تهاجمی بازی می‌کند و جزو معدود تیم‌های لیگ است که اولویت فوتبال هجومی دارد. به همین دلیل می‌توانستیم موقعیت خلق کنیم و حتی در ضد حملات موقعیت‌های بسیار زیادی ایجاد کنیم. این به دلیل کیفیت و رویکرد تهاجمی نساجی بود.

*بچه‌ها از دقیقه ۳۰ نیمه اول تا دقیقه ۶۰ مقداری توپ‌ها را خیلی ساده جلوی زمین از دست می‌دادند. نتوانستیم از موقعیت‌های ۳ به ۳ و ۴به ۴ استفاده کنیم و شاید مقداری هم بازی می‌توانست با یک یا ۳ اتفاق بازگردد و ما جریمه شویم، اما خدا را شکر شرایط به شکلی پیش رفت که منجر با پیروزی گل‌گهر شد. بازهم به نساجی تبریک می‌گویم و امیدوارم هواداران این تیم همیشه حالشان خوب باشد و روز‌های خوبی داشته باشند.

*در جریان بازی طبیعی است. به هر حال به دلیل شرایط خاص نساجی به ویژه پس از شروع مجدد لیگ، فشار روی این تیم است. روی نیمکت و کادر ما هم فشار بود. اینجا واقعا از داور تشکر می‌کنم. به او خسته نباشید می‌گویم. در جریان بازی هم به ناظر گفتم اگر قرار است با یک اوت و خطای اشتباه یک تیم ببرد یا ببازد، بیشتر ضعف ما باشد. اگر به ضرر ما یک اوت یا خطا می‌گرفت و بچه‌ها اعتراض می‌کردند به ناظر بازی گفتم اگر قرار است با این اوت یا خطا ما ببازیم، ضعف فنی ما است.

*داور انسان است و امکان دارد خطا کند. روی این موضوع شکی نیست، اما به خاطر شرایط خاص نیمکت ۲ تیم، مقداری تنش ایجاد شده بود. در جریان بازی خیلی تنش‌ها زیاد بود، اما در پایان بازی با حمید مطهری و همه دوستان که بزرگ بنده و باتجربه هستند صحبت کردیم. به ان‌ها احترام گذاشته و بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.

*درخصوص درگیری بین ۲ نیمه؟ زود به رختکن رفتم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

*درباره آخرین وضعیت مهدی تیکدری؟ خدا را شکر شکستگی ندارد، اما باید سونوگرافی انجام بدهد تا بتوانیم بافت عضلانی که به آن ضربه خورده چک کنیم.

*درمورد دلیل غیبت سفر نکردن قلعه‌نویی به قائمشهر؟ اصلا از خبری که در این مورد منتشر شده بود اطلاع نداشتم و به همین دلیل جواب سوال را نمی‌دانم، زیرا مطلع نبودم که او قرار است به قائمشهر بیاید یا نیاید. قلعه‌نویی برای اینکه کادری قوی در تیم ملی داشته باشد و بتواند بازی‌ها را رصد کند، مشغله برنامه‌ریزی است و بعید می‌دانم وارد این جزئیات شود.

*درمورد زمان قرارداد خود با گل‌گهر؟ تا انتهای فصل در گل‌گهر هستم. شاید هم امیر قلعه‌نویی دیگر مرا نخواهد. الان درمورد گل گهر صحبت کنیم.

*درخصوص اینکه آیا قرار است قلعه‌نویی به او در گل‌گهر مشاوره بدهد؟ او اکنون سرمربی تیم ملی است و من هم از الان تا پایان فصل سرمربی گل‌گهر هستم.

*از باشگاه نساجی و مسئولان این باشگاه به ویژه ایزد سیف‌الله پور و رضا حدادیان تشکر می‌کنم. یک رگ من مازندرانی و برای تنکابن است. به همین دلیل واقعا جای خوشحالی دارد که پس از سال‌ها در مازندران چنین مجموعه و تیمی داریم که تا این حد سازمان‌یافته و مدیریت شده رشد می‌کند و قدم به قدم جلو می‌رود. به این ۲ نفر واقعا تبریک می‌گویم و شرایط زمین با وجود بارندگی بسیار خوب بود. امیدوارم این موفقیت و روندشان ادامه داشته باشد.

*درمورد اینکه داور در نیمه اول یک پنالتی به سود نساجی نگرفت؟ من مربی هستم و اجازه بدهید درمورد مسائل فنی صحبت کنم. باید درمورد مسائل داوری کارشناسان صحبت کنند. واقعا در حوزه‌ای که خودم تخصص ندارم ورود نمی‌کنم. درمورد داوری اظهارنظر نکرده و نمی‌گویم خوب یا بد است، اما می‌گویم اگر قرار باشد روی یک خطا یا اوت اشتباه تیمی بازنده شود، باید رویکرد‌های خود را تغییر بدهیم. امیدوارم با ورود  VAR ابتدا به داوران کمک و شرایط مثبت شود

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *