ساپینتو: استقلال مستحق حذف از آسیا نیست/ تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم

22:08 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۵۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ساپینتو: استقلال مستحق حذف از آسیا نیست/ تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم
سرمربی تیم استقلال گفت: در همه دقایق بازی حریف را کنترل کردیم و مستحق گل‌های بیشتری بودیم.

خبرگزاری میزان - ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*یک بازی فوق العاده خوب دیگر از تیم ما شاهد بودیم. در همه دقایق بازی حریف را کنترل کردیم و مستحق گل‌های بیشتری بودیم. دوباره می‌گویم خیلی به تیمم افتخار می‌کنم و مهم بود که بازی اول در سال جدید را ببریم. برای خودمان و هواداران مان که فوق العاده ما را حمایت کردند. فکر می‌کنم ۴ سال است که در اولین مسابقه سال جدید استقلال برنده نشده بود و  می‌دانستیم چقدر این بازی اهمیت دارد و بسیار بسیار خوشحالم.

*در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم مشکلات زیادی داریم، ولی ما باهم هستیم و مثل خانواده هستیم و خیلی خانواده قوی هستیم و عاشق بردن هستیم و تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگیم برای قهرمانی با آخرین قدرتی که داریم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم و آن‌ها فوق العاده هستند مثل هواداران مان. این مسیر درستی است که طی می‌کنیم.

*استقلال با سه رمز پیروز شد، اول هواداران و اینکه در تعطیلات در تیم باقی ماندید و اجازه ورود حاشیه‌ها را ندادم. از تجربیات گذشته یاد گرفتیم می‌دانیم که در گذشته خیلی سختی کشیدیم  بخاطر توقف لیگ در جام جهانی که ما در شرایط فوق العاده‌ای بودیم، ولی با همه مشکلاتی که داریم و روز‌هایی بود که بازی‌ها برگزار نمی‌شد و سخت بود  که به شرایط بازی برگردیم یکسری مسابقات بود که عدالت رعایت نشد بازیکنان مصدوم و محروم داشتیم و بازیکنانی که در توقف لیگ در شرایط خوبی نبودند، اما فکر می‌کنم  در این شرایط نمی‌توانستیم آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان را حفظ کنیم آسان نبود  با تمام چیز‌های که اطراف تیم بود سعی کردیم تیم را متمرکز نگه داریم بسیار بسیار سخت است. قبلا هم سخت بود، اما با ذهنیت برنده و اتحادی که داریم همه چیز برای من و ما راحت‌تر می‌شود.

*اگر مدیران باشگاه برای حمایت نیامدند من از آن‌ها ناراحتم من کسی را ندیدم، اما شما باید از آن‌ها سوال کنید. در مورد حذف احتمالی استقلال قبلا صحبت کردم و اگر این اتفاق رخ بدهد یک نا امیدی بزرگ برای همه است. باشگاه ما استحقاق حذف از آسیا را ندارد.

*قائدی در شرایط فوق العاده‌ای است خیلی سخت کار کرد که به تیم ملی برسد به آن باور داشت بازیکنان دیگری از تیم ما انتظار حضور در تیم ملی را داشتند. قائدی با تمرکز بازی می‌کند بلکه همه بازیکنان ما در شرایط فوق العاده‌ای هستند و بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند فرصت حضور در تیم ملی را دارند. مثل آرش، عارف، سعید مهری، جلالی، بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند به تیم ملی برگردند که امیدوارم در آینده چنین فرصتی داشته باشند 

*روی پرتاب‌های اوت نادر محمدی کار کرده بودیم و دو گل هم از این طریق زده بودند را دیدیم اولین موقعیتی که در بازی امشب داشتند روی آن صحنه تمرکز نداشتیم گفته بودم که او می‌تواند ۶۰ متر اوت را پرتاب کند. لحظه خطرناکی است، ولی شرایط ما در آن لحظات خوب بود. البته ذوب آهن روی این پرتاب‌ها دو گل زده بود.

*این شغل برای همه مربیان خیلی سخت است ما چیز‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم در شروع که بازیکنان و ما انتظارش را نداشتیم و برخی نتایچ که استحقاق بیشتری داشتیم یادتان نرود ما یازده امتیاز استحقاق بیشتر داشتیم مقابل خیلی چیز‌ها جنگیدیم و باید به باوری که داریم و اتحادی که داریم ادامه بدهیم، چون انتظارات زیادی از ماست که موفق شویم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *