برگزیدگان مسابقات کشوری پله نوردی برج میلاد معرفی شدند

11:56 - 05 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۵۴۸
پنجمین دوره مسابقات پله نوردی برج میلاد در بخش آقایان و سومین دوره این مسابقات در بخش بانوان با برگزیدگان این دوره نیز به کار خود پایان داد و بار دیگر ورزشکاران با طی کردن ۱۶۹۳ پله برج میلاد موفق به ثبت رکورد جدیدی در ایران شدند.

به گزارش گروه جامعه ورزشکاران و پله نوردان خانم و آقا روز گذشته (یکشنبه ۴ آذرماه) در هوای بارانی و مه گرفته برج میلاد از سراسر ایران در نماد ملی ایران دور هم گرد آمدند تا بار دیگر توان و استقامت و اراده خود رامحک بزنند.

۱۳ ورزشکار زن و ۳۱ پله نورد آقا در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در نهایت ۶ نفر از آن‌ها به بخش مسابقات بین المللی پله نوردی برج میلاد راه پیدا کردند.

در مراسم اعلام برگزیدگان این دوره از مسابقات، علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد ضمن خوشامدگویی به تمامی این ورزشکاران گفت: شهرداری تهران بر این باور است که انسان سالم، جامعه سالم و در نهایت زندگی سالم را به ارمغان می‌آورد. این باور به معنی قرار گرفتن در مسیر توسعه پایدار در کشور است.

مدیرعامل برج میلاد در پایان صحبت‌های خود از برگزاری مسابقات پله نوردی بین المللی خبر داد و گفت: سومین دوره این مسابقات اواخر آذرماه در یادمان ملی برگزار می‌شود و تاکنون شرکت کنندگانی از کشور‌های اندونزی، سوئد، فنلاند و آلمان شرکت کرده اند.

در پایان برندگان این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان معرفی شدند که به شرح ذیل است:

در بخش بانوان: نفر اول سمانه اسفندیاری از استان قزوین، نفر دوم: فاطمه نصر آبادی از استان اصفهان، نفر سوم: رقیه شریفی از استان البرز.

در بخش آقایان: ایمان کوشکی از استان لرستان، نفر دوم علی رحمتی منفرد از استان لرستان و نفر سوم حامد ایرانخواه از استان قزوین.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *