رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشتاقی: امکانات فراهم شده، قابل مقایسه با قبل نیست

14:01 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۴۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مشتاقی: امکانات فراهم شده، قابل مقایسه با قبل نیست
سرپرست اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در اسلامشهر در حال برگزاری است حضور یافت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهرام مشتاقی، سرپرست اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که در اسلامشهر در حال برگزاری است حضور یافت. 

وی‌ دقایقی را برای اعضای تیم ملی وحاضرین سخنرانی کرد و ضمن تاکید بر رعایت اصول اخلاقی و عمل به فرامین فنی کادر فنی، احترام به پدر و مادر را از اهم واجبات و پل‌های اصلی رسیدن به قهرمانی و موفقیت دانست و از زحمات فدراسیون کشتی در فراهم کردن بستر لازم برای اردو‌ها قدردانی کرد.

این پیشکسوت کشتی فرنگی اقدامات فدراسیون کشتی را غیر قابل مقایسه با ادوار مختلف فدراسیون‌ها دانست و خدمات فدراسیون در برگزاری اردوها، حل مشکلات ورزشکاران و پیگیری استخدام قهرمانان، را از اقدامات بی نظیر فدراسیون دانست وخواستار تلاش کشتی گیران در راستای سرافرازی ایران عزیز و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در رقابت‌های پیش رو شد.

گفتنی است این اردو، اولین مرحله از تمرینات تیم ملی کشتی جوانان کشتی فرنگی در سال ۱۴۰۲ برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی در سال ۲۰۲۳ است که با هماهنگی‌های هیات کشتی استان به میزیانی اسلامشهر برگزار می‌شود.

در پایان این دیدار بهرام مشتاقی از سوی محمدمهدی سلیمی رئیس شورای شهر و هیئت کشتی اسلامشهر مورد تقدیر قرار گرفت. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *