هدایت بیش از ۱۵۰۰ پرواز روزانه در کریدور‌های هوایی کشور در ایام نوروز

12:02 - 11 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۴۶۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
هدایت بیش از ۱۵۰۰ پرواز روزانه در کریدور‌های هوایی کشور در ایام نوروز
بیش از ۱۵۰۰ پرواز روزانه در کریدور‌های هوایی کشور در ایام نوروز و اعزام و پذیرش بیش از ۵۹ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان پس از گذشت ۱۴ روز از سفر‌های نوروزی از جمله مهم‌ترین اخبار حوزه هوایی در هفته گذشته بود.

خبرگزاری میزان -پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهم‌ترین اخبار حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته را مرور کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.


هدایتِ بیش از ۱۵۰۰ پرواز روزانه در کریدور‌های هوایی کشور در ایام نوروز
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از هدایتِ بیش از ۱۵۰۰ پرواز روزانه در کریدور‌های هوایی کشور در ایام نوروز خبر داد.

افزایش ۴۰ فرکانس پروازی هفتگی میان ایران و ترکیه
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش ۴۰ فرکانس پروازی به صورت هفتگی میان ایران و ترکیه خبر داد.

سایت تنگریز ظرف ۶ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد
معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سایت تنگ ریز ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه و صدور دستورات لازم برای تسریع در تکمیل آن، اظهار امیدواری کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمانبندی در شش ماهه نخست سال جاری به بهره برداری برسد.

اعزام و پذیرش بیش از ۵۹ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان پس از گذشت ۱۴ روز از سفر‌های نوروزی
مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از اعزام و پذیرش بیش از ۵۹ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان پس از گذشت چهارده روز از سفر‌های نوروزی خبر داد

توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان تسریع می‌شود
عضو هیئت مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید نوروزی از فرودگاه‌های استان کرمان، ضمن بازدید میدانی از فرودگاه شهدای سیرجان، آخرین وضعیت این فرودگاه را جویا شد و تسریع در توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه سیرجان در دستور کار قرار گرفت.

ساخت ترمینال ۱۰۰ هزار متری با ۴۰ ایربریج در نیمه دوم سال جدید/ افزایش پرواز‌ها در تعطیلات نوروز
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور از ساخت ترمینال ۱۰۰ هزار متری با ۴۰ ایربریج در نیمه دوم سال جدید خبر داد و با اشاره به محدودیت جا در فرودگاه مهرآباد، گفت: برنامه توسعه فرودگاه مهرآباد در گام نخست با شروع ساخت یک ترمینال ۱۰۰ هزار مترمربعی با داشتن ۴۰ ایربریج (پل اتصال به هواپیما) در نیمه دوم سال اجرایی می‌شود.

فرودگاه‌های مازندران، از ارتقاء سطح عملیاتی فرودگاه ساری تا نصب سامانه سوئیچینگ برج مراقبت فرودگاه نوشهر
بهسازی کامل خروجی پرواز‌های داخلی فرودگاه شهدای ساری، بهسازی ساختمان‌های پلیس، سپاه و حراست فرودگاه ساری، ارتقای سطح عملیاتی فرودگاه از ۱۲ ساعت به ۱۸ ساعت جهت تأمین ایمنی پرواز‌های داخلی و خارجی، نصب سامانه سوئیچینگ برج مراقبت پرواز فرودگاه نوشهر و اتمام پروژه ترمینال و پروژه اپرون فرودگاه رامسر از اهم فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در اداره‌کل فرودگاه‌های استان مازندران بود که در ایام نوروز و سال جدید نیز تداوم دارد.

آمادگی فرودگاه شهرکرد برای برقراری پرواز در مسیر‌های جدید/افزایش پرواز‌ها به مقاصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲
مدیر فرودگاه شهرکرد در خصوص برنامه‌های پیش‌رو در سال جدید گفت: آماده برقراری پرواز در مسیر‌های جدید هستیم و نظر به ظرفیت بالای فرودگاه شهرکرد، افزایش پرواز‌ها خصوصاً به مقاصد مشهد مقدس، عسلویه، کویت و عتبات عالیات مدنظر است.

پذیرش ۱۲ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان از برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای استقبال از مسافران در سفر‌های هوایی خبر داد و گفت در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۱۲ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان پذیرش شده است.


افزایش ۵۰ درصدی نشست‌وبرخاست‌های فرودگاه اردبیل در ۸ فروردین‌ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل
آمار مقایسه‌ای پروازها، نشست و برخاست‌ها و تعداد مسافران فرودگاه اردبیل در دو روز متوالی ۷ و ۸ فروردین‌ماه در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از رشد مثبت آن‌ها در سال جدید حکایت دارد.


اعزام و پذیرش بیش از ۱۲ هزار مسافر از فرودگاه بین‌المللی یزد
مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد از اعزام و پذیرش بیش از ۱۲ هزار مسافر از فرودگاه بین المللی یزد در فاصله زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ۱۴۰ خبر داد.

ظرفیت بالای فرودگاه گرگان برای حضور بخش خصوصی
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ظرفیت بالای فرودگاه گرگان برای حضور بخش خصوصی را اعلام کرد.


ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران در فرودگاه‌های استان مازندران در ایام نوروز
در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا پنجم فروردین ماه سال جدید تعداد ۱۰۵۶۱ مسافردرقالب ۹۰ پرواز از فرودگاه‌های استان مازندران اعزام و پذیرش شدند و با ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران از آنان استقبال شد.


برقراری ۸۶ پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان
مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۸۶ پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد.


ویژه برنامه‌های فرهنگی در فرودگاه بین المللی کرمان در ایام نوروز
مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ویژه برنامه‌های فرهنگی در فرودگاه بین المللی کرمان و اقدامات صورت گرفته در این فرودگاه را برشمرد و از عیدانه‌های نوروز۱۴۰۲ خبر داد.

افزایش ۹۰ درصدی مسافران خروجی فرودگاه اردبیل در دوم فرودین ۱۴۰۲
تعداد نشست و برخاست و پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اردبیل در بازه زمانی طرح نوروزی تا کنون اعلام شد.

۳۸ سورتی پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه رشت
مدیرکل فرودگاه‌های استان گیلان با برشمردن مهم‌ترین اقدامات سال گذشته و اشاره به اقدامات و برنامه‌های پیش‌رو برای سال آینده، از ۳۸ سورتی پرواز فوق العاده نوروزی در فرودگاه رشت خبر داد و در استقبال از نوروز ۱۴۰۲ و مسافران عزیز متردد از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با شعار سفر شاد، ایران آباد یاد کرد.

پذیرش ۱۲ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۲
رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان از برنامه ریزی‌های بعمل آمده برای استقبال از مسافران در سفر‌های هوایی خبر داد و گفت در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۱۲ هزار مسافر در فرودگاه اصفهان پذیرش شده است.

آمادگی تمام‌وقت فرودگاه گرگان برای پذیرش پرواز‌های نوروزی/ اعزام و پذیرش ۸۴۶۹ مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان ضمن اشاره به مجموعه اقدامات ایام نوروز از آمادگی تمام‌وقت فرودگاه گرگان برای پذیرش پرواز‌های نوروزی در نیمه دوم خبر داد و اعلام کرد: ۸۴۶۹ مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی از فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان اعزام و پذیرش شده اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *