واکنش سایت فیبا به برتری ذوب‌آهن مقابل نفت عراق در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

11:31 - 10 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۳۵۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
واکنش سایت فیبا به برتری ذوب‌آهن مقابل نفت عراق در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
سایت فیبا آسیا به برتری شب گذشته (چهارشنبه) ذوب آهن مقابل نفت عراق در سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - سایت فیبا آسیا درباره برتری شب گذشته (چهارشنبه) ذوب آهن ایران مقابل نماینده عراق در سوپر لیگ غرب آسیا نوشت: ذوب آهن یک بار دیگر ذهنیت عدم تسلیم شدن خود را به نمایش گذاشت و با اینکه ۲۱ امتیاز در طول بازی از حریف خود عقب بود در وقت اضافه ۱۰۹ بر ۱۰۲ نفت عراق را ناکام گذاشت و خود را در یک قدمی حضور در نیمه نهایی ببیند.

در ادامه این گزارش آمده است: نماینده تیم ایران اکنون با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیشی گرفته است و می‌تواند در بازی ۲ که چهارشنبه هفته آینده در سالن الشائب بغداد است با شکست دادن حریف این سری از بازی‌ها را برتری خودش به پایان برساند.

از نگاه سایت فیبا آسیا قلی زاده با کسب ۳۱ امتیاز دارای بهترین عملکرد بود، او همچنین در ۴۱ دقیقه حضور در زمین آمار ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی را از خود بر جای گذاشت. پس از او سجاد مشایخی با کسب ۲۹ امتیاز، ۸ پاس منجر به گل، ۵ ریباند و یک توپ ربایی توانست دابل دابل کند. از سوی دیگر، آرمان زنگنه با ۲۳ امتیاز، ۱۹ ریباند، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی با تاثیرگذاری ۳۰ از نگاه کاربران برترین بازیکن میدان شد.

از نگاه فیبا آسیا نقطه عطف این دیدار اینطور آورده شده است: زمانی که ذوب آهن با ۱۵ امتیاز در کوارتر چهارم از حریفش عقب افتاد و به نظر می‌رسید که بازی از کنترل آن‌ها خارج شده بود، اما نماینده ایران خلاف این موضوع را نشان داد و با نتیجه ۲۲-۶ به برتری ۸۸-۸۷ در فاصله ۱:۵۹ به پایان بازی رسید تا بازی هیجان انگیزتر از قبل دنیا شود و در ثانیه‌های پایانی هم محمدرضا اکبری با یک پرتاب ۳ امتیازی بازی را در عدد ۹۳ به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافی کشیده شود و در آنجا هم نماینده ایران بازی را به برتری خودش به اتمام رساند.

همچنین بازیکنان تیم میزبان نمونه‌ای از تلاش بودند، زیرا آن‌ها ۲۵ ریباند از ۵۱ ریباند خود را در حمله توانستند به ۳۱ امتیاز تبدیل کنند.

پس از پایان بازی آرمان زنگنه بازیکن ذوب آهن ایران گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد، زیرا باید یک بازی سخت دیگر در بغداد انجام دهیم. ما یک بر صفر پیش هستیم، اما اتفاق خاصی نیفتاده است، زیرا ما باید یک بازی دیگر را ببریم که بازی بسیار بسیار سختی خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *