رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رهایی یک محکوم با سازش در پرونده به مناسبت ماه مبارک رمضان در میاندوآب/ اولیای دم به عشق مولای متقیان علی (ع) بخشیدند

11:12 - 10 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۳۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رهایی یک محکوم با سازش در پرونده به مناسبت ماه مبارک رمضان در میاندوآب/ اولیای دم به عشق مولای متقیان علی (ع) بخشیدند
رئیس کل دادگستری استان آذر بایحان غربی از حصول اولین سازش در یک پرونده و رهایی یک محکوم از قصاص نفس در سال ۱۴۰۲ به یمن ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان میاندوآب خبر داد.

خبرگزاری میزان – ناصرعتباتی با اعلام خبر رهایی یک متهم از قصاص نفس در سال جدید، اظهارکرد: در پرونده بازپرسی دادسرای شهرستان میاندوآب یک پرونده قصاص نفس عمدی تحت بررسی و تحقیقات مقدماتی بازپرسی قرار داشت و اولیای دم پرونده تقاضای مجازات متهم را داشتند.

وی افزود: علت این اتفاق ناگوار اختلاف حساب مالی بود که با ورود هسته‌های جهادی بخشایش و اعضای شورای حل اختلاف، بازپرس رسیدگی کننده و رئیس دادگستری و دادستان میاندوآب اولیای دم پس از مرتفع شدن موضوع اختلافات مالی از شکایت خود صرفنظر و رضایت خود را به متهم اعلام کرده و او را از مجازات قطعی قصاص نفس رهایی بخشیدند.

رئیس کل دادگستری استان آذر بایجان غربی همچنین تصریح کرد: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و با شعار به عشق علی (ع) می‌بخشم اولین سازش در پرونده‌های قصاص نفس در حوزه قضایی میاندوآب حاصل شد و امید است تا با تاسی به مولای متقیان علی (ع) دعاوی و اختلافات مردم با گذشت و صلح و سازش و رفع کینه و کدورت ختم به سازش و مصالحه شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سازش

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *