گفت‌وگو|

طباطبایی: تلاش‌مان رفع نقاط ضعف در کاراته است/ همه باید کنار هم باشیم

9:45 - 10 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۳۲۳
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
طباطبایی: تلاش‌مان رفع نقاط ضعف در کاراته است/ همه باید کنار هم باشیم
رییس فدراسیون کاراته گفت: در هر  رشته‌ای فراز و نشیب وجود دارد و اکنون همه باید کنار هم باشیم تا به اهدافمان برسیم.

سیدحسن طباطبایی در گفت‌وگو با میزان در خصوص انتخاب مجددش به ریاست فدراسیون کاراته و برنامه‌های پیش‌رو اشاره کرد و گفت: هر انتخاباتی نیازمند ضوابط و قوانینی دارد که باید پروسه آن سپری شود. مجمع کاراته نیز با وجود اینکه در نوبت اول لغو شد در نهایت برگزار گردید و از اعضای مجمع ممنون هستم که دوباره به من اعتماد کردند.

وی در خصوص شایعاتی که در خصوص برگزاری مجمع ایجاد شد، بیان کرد: سعی کردم هیچ صحبت و مصاحبه‌ای در فاصله چند روز تا مجمع نداشته باشم. این مسائل در همه مجامع فدراسیون‌ها وجود دارد و مختص کاراته نیست.

طباطبایی خطاب به خانواده بزرگ کاراته، گفت: مجمع تمام شد و اکنون کاراته مهمترین مساله است و نباید مسائل شخصی دیده شود. از سایر بزرگانی که نامزد بوده‌اند و از اساتید کاراته می‌خواهم که کمک کنند. باید کنار هم باشیم تا تلاشمان به موفقیت منتهی شود.

وی در مورد عملکرد کاراته ایران، توضیح داد: ببینید به دلیل کرونا خیلی از برنامه‌ها به هم ریخت و به دلیل برخی مسائل نتوانستیم تیم‌های پایه را برای مدتی به مسابقات اعزام کنیم که البته آینده‌سازان کاراته ما در ادامه به رویداد‌های آسیایی و جهانی اعزام شدند. در هر رشته‌ای فراز و نشیب وجود دارد. ما در المپیک به مدال طلا رسیدیم در مسابقات مختلف جهانی و آسیایی به مدال‌های متعدد و خوبی دست یافتیم. قبول دارم در برخی رویدادها، توقعات برآورده نشد، اما حتما تلاشمان مرتفع کردن نقاط ضعف خواهد بود.

وی گفت: قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مسابقات رده‌های سنی را امسال در پیش داریم. این حجم از مسابقات در کنار مسابقات داخلی، نیاز به تلاش فراوان دارد. علاوه بر آن باید بودجه کافی داشته باشیم. تمام تلاشمان این است در رویداد‌های مختلف دوباره توان کاراته ایران را اثبات کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *