آشنایی با حریف عجیب و غریب آرژانتین؛ فرصت ویژه‌ مسی برای ۱۰۰ تایی شدن

0:51 - 09 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۱۷۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
آشنایی با حریف عجیب و غریب آرژانتین؛ فرصت ویژه‌ مسی برای ۱۰۰ تایی شدن
دو فوق ستاره فوتبال جهان همچنان در رقابت‌های ملی به گلزنی خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری میزان - درخشش دو فوق ستاره تاریخ فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حداقل در عرصه ملی قرار نیست به زودی به پایان برسد و هردو بازیکن با وجود پا به سن گذاشتن، هنوز در تیم‌های ملی خود می‌درخشند و در پی اثبات برتری خود هستند.

لیونل مسی پس از ۳۶ سال توانست رویای مردم کشورش را واقعی کرده و آرژانتین را به سومین قهرمانی خود در جام جهانی برساند. کریستیانو رونالدو نیز با وجود سپری کردن روز‌های تلخ در فوتبال باشگاهی، عادت گلزنی خود در تیم ملی را ترک نکرده و پس از شکستن رکورد علی دایی، همچنان به رقم گل‌های خود اضافه کرده و روز به روز دست نیافتنی‌تر می‌شود.

تیم ملی آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در نخستین فیفادی سال ۲۰۲۳ دو دیدار ساده با تیم‌های امریکای مرکزی را پیش روی خود می‌بیند. شاگردان اسکالونی ابتدا موفق شدند با ۲ گل پاناما را شکست دهند که مسی زننده یکی از گل‌های این دیدار بود تا گل ملی شماره ۹۹ خود را به ثبت برساند و یک قدم تا ۱۰۰ تایی شدن در فوتبال ملی فاصله داشته باشد.

آلبی سلسته در دومین مسابقه قرار است امشب به مصاف تیم ملی کوراسائو برود. کشوری که بسیاری از هواداران فوتبال تاکنون حتی نام آن را هم نشنیده اند و نبرد با آن‌ها می‌تواند فرصتی خوب برای مسی باشد تا از مرز ۱۰۰ گل ملی عبور کرده و همچنان در تعقیب رونالدو و علی دایی باشد. کوراسائو کشوری کوچک با جمعیت کمتر از ۱۶۰ هزار نفر در منطقه کارائیب است که تحت سلطه پادشاهی هلند قرار دارد و بیشتر بازیکنان آن در تیم‌های لیگ هلند توپ می‌زنند.

آشنایی با حریف عجیب و غریب آرژانتین؛ فرصت ویژه‌ مسی برای ۱۰۰ تایی شدن

در سوی دیگر این رقابت، رونالدو که قصدی برای بازنشستگی از فوتبال ملی ندارد توسط روبرتو مارتینز به اردوی پرتغال دعوت شد و توانست در دو دیدار این تیم در انتخابی یورو ۲۰۲۴، مقابل لیختن اشتاین و لوکزامبورگ ۴ گل به ثمر برساند و با ۱۲۲ گل مقتدرانه برترین گلزن ملی فوتبال جهان باشد. رونالدو اعلام کرده تا جام جهانی ۲۰۲۶ همراه با تیم کشورش خواهد بود و مسی هم پس از قهرمانی در جام جهانی و محبوبیت بی حد و حسابش، همچنان قصد ندارد از رقابت با مرد پرتغالی دست بکشد و باید دید تا بازنشستگی کامل آن‌ها از فوتبال چه اتفاقات جذاب دیگری رقم خواهد خورد.

فهرست برترین گلزنان تاریخ فوتبال ملی:

کریستیانو رونالدو ۱۲۲ گل

علی دایی ۱۰۹ گل

لیونل مسی ۹۹ گل

مختار داهاری ۸۹ گل

فرانس پوشکاش - سونیل چتری ۸۴ گل

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
0
0
خودتونم.میگین اسمش تا حالا نبوده اسم این تیم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *