ابرانسانی به نام ایران

14:31 - 07 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۰۶۶
ابرانسانی به نام ایران
مردم ایران با تکیه بر بنیه ذاتی و استحکام درونی و ساختار‌های قدرتمند ایمانی و اعتقادی خود و نقاط قوت اصیل و تمدنی خویش نه تنها از موضع به حقی که داشت عقب ننشست؛ بلکه با وجود تمام صدمات و لطمات و خسارت‌ها و ناملایماتی که متحمل شد و هزینه‌هایی که پرداخت کرد، هر روز مقتدرتر، شکوفاتر، پیشروتر به راه خود ادامه داد.

خبرگزاری میزان _ «شما کدام کشور را سراغ دارید، کدام انقلاب را سراغ دارید که توانسته باشد سال‌های متمادی در مقابل ضربات قدرتمندترین کشور‌های دنیا بِایستد، مقاومت کند و به زانو در نیاید؟ ملّت ایران در مقابل این زنجیره‌ی طولانیِ توطئه‌های دشمن و حیله‌های دشمن توانست محکم بِایستد» (بیانات نوروزی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله تعالی)

شکنجه‌شدن برای انکار رهبران الهی، تجربه مشترک مؤمنین در طول تاریخ ادیان است. تاریخ انقلاب اسلامی ایران نیز بخشی مهم از همین تاریخ است؛ با نقاط اشتراک فراوان.

رهبری الهی تهدید همیشگی علیه قدرت‌های مستکبر بوده و هست. مردم ایران در دادگاه طاغوت متهم به ایمان به ولایت الله و جانشینان او در زمین هستند. محبت عمیق اولیاء الهی به معنای همراهی و همدلی و اتحاد با تفکر ضدطاغوت است. شعار «الله اکبر» انگیزه‌های ضداستکباری را فعال می‌کند و مناسبات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را دگرگون می‌سازد. کلمه «لا إله إلّا الله» تمام بت‌ها و بت‌واره‌ها و بتکده‌های سنتی و مدرن را در هم می‌شکند و تخت پادشاهی شیطان را از جای می‌لغزاند.

ایمان به خدا وقتی به صورت یک ارزش ملّی عمیق همگانی درآمد، مبدأ تحوّل در تعریف حیات اجتماعی خواهد بود. ملتی که این وجدان مشترک را به دست آورد تبدیل به یک ابرانسان خواهد شد. با این تعریف، ابرانسانی به نام ایران بنا دارد نظم نوین جهانی را نه آنچنان که مورد نظر حکومت‌های جنایتکار غربی است که به نام اولیاء الهی و به کام ملت‌های مظلوم و مستضعف که دل در گرو تعالیم آسمانی دارند رقم بزند.

تصمیم ملت بزرگ ایران برای عقب راندن طاغوت از حاکمیت ایران در گام نخست و حرکت به سمت جهانی شدن انقلاب اسلامی در گام دوم، کافی بود تا به زندان و شکنجه ابدی محکوم شود. حصار‌های تحریم از ابتدای انقلاب برای متوقف کردن حرکت ملت مسلمان و انقلابی ایران در دستور کار دولت‌های جنایتکار قرار گرفت.

شدیدترین فشار‌ها علیه این مردم بزرگ و تاریخ‌ساز، برای انکار اصل اساسی هویت‌ساز ایمان به ولایت اولیاء الهی شبانه‌روز ادامه دارد. تحریم بی‌سابقه چندوجهی و چندلایه، فشار حداکثری فزاینده و هوشمند، هجوم ترکیبی همه جانبه توسط ابزار‌های تولید شرارت و شناسایی نقاط ضعف برای صدمه زدن به نقاط قوت و تخریب و ترور و تضعیف و تحقیر ملتی که صد‌ها سال سابقه تمرین استکبارستیزی و تمدن‌سازی دارد، چیزی جز ادامه سیاست حکومت طاغوتی پهلوی و پادشاهان جائر علیه مردم ایران نیست.

آنان ما را زندانی و شکنجه می‌کنند تا اسلام انقلابی را، انقلاب اسلامی را، ولایت فقیه را، مبارزه علیه صهیونیزم را، مقابله با استکبار جهانی را و دفاع از حق مظلومان و مستضعفان عالم را کنار بگذاریم و یا چنان ضعیف و ناتوان شویم که قدرت تأثیرگذاری بر معادلات قدرت در عالم را از دست بدهیم. موج ناجوانمردانه و بی‌سابقه ایران‌هراسی و انقلاب‌هراسی برای ایجاد حاشیه امن و پرهیز ملت‌های دیگر از نزدیک شدن به ملت ایران و شنیده نشدن صدای عدالت‌خواهی و حق‌طلبی ایرانیان، در پی به انزوا کشیدن مردم نژاده و آزاده کشور عزیزمان است.

آن‌ها انواع شکنجه‌های ممکن را علیه این ملت آزمودند. به راه انداختن قتل و غارت و ترور گسترده و ارعاب مردم، تقویت و تحریک گروهک‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی، تلاش برای کودتا، تحمیل جنگ هشت‌ساله و ایجاد ویرانی‌های گسترده هزار میلیارد دلاری، تحریم اقتصادی عمیق و گسترده و چندلایه حتی در مورد اقلام غذایی و دارویی، ایجاد ناامنی‌های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، محاصره نظامی و پشتیبانی از فتنه‌انگیزی‌های داخلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای اسلام ارتجاعی آمریکایی، عملیات‌های گسترده روانی و رسانه‌ای برای انتشار دروغ و فریب و تحریف واقعیات و القاء شبهات و تولید تصویر‌های وارونه و روایت‌های مغرضانه از صحنه، شبیخون فرهنگی، طراحی و اجرا و پشتیبانی از فتنه‌های بزرگ اجتماعی با پشتیبانی قدرتمند و بین‌المللی مالی، سیاسی، امنیتی و نظامی، تحقیر ایران و ایرانی با تمام ابزار‌های در اختیار و ده‌ها و صد‌ها صورت مختلف از رفتار‌های اسلام‌ستیزانه و ایران‌ستیزانه و انقلاب‌ستیزانه ضدمردمی و علیه جامعه اسلامی، توسط عوامل داخلی و خارجی که بیان آن فصل مفصلی از تاریخ معاصر ایران و جهان است، در سیاهه بلند اقدامات ضدبشری غرب علیه آزادی‌طلبی و تحوّل‌خواهی خودنمایی می‌کند.

اما مردم ایران با تکیه بر بنیه ذاتی و استحکام درونی و ساختار‌های قدرتمند ایمانی و اعتقادی خود و نقاط قوت اصیل و تمدنی خویش نه تنها از موضع به حقی که داشت عقب ننشست؛ بلکه با وجود تمام صدمات و لطمات و خسارت‌ها و ناملایماتی که متحمل شد و هزینه‌هایی که پرداخت کرد، هر روز مقتدرتر، شکوفاتر، پیشروتر به راه خود ادامه داد و منافع داخلی و خارجی حکومت‌های ضدبشری وابسته به غرب را از بین برد و ایشان را مجبور کرد تا آن را به رسمیت بشناسند.

تغییر رفتار این روز‌های جامعه بین‌الملل در قبال مردم ایران، بخش کوچکی از موفقیت‌های این ملت سلحشور و آگاه و توانمند است. نشانه‌ای از به ثمر نشستن فداکاری‌ها و ایثار‌ها و از خودگذشتگی‌ها و تحمل شدائد و مرارت‌های بی‌نظیر اقشار مختلف مردم در تاریخ ملت‌ها و علامتی برای عبور نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران از پیچ تاریخی سرنوشت‌ساز.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *