بهره‌مندی بیش از ۶۱۱ هزار نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت هلال‌احمر

15:43 - 05 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۹۰۸
بهره‌مندی بیش از ۶۱۱ هزار نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت هلال‌احمر
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: بیش از ۶۱۱ هزار و ۶۸۶ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) بهره‌مند شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ حجت‌الاسلام سیدهاشم حسینی المدنی، با اشاره به طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، به ارائه گزارشی از خدمات سازمان جوانان از ۲۵ اسفندماه تا چهارم فروردین پرداخت و گفت: ۶۱۱ هزار و ۶۸۶ نفر از خدمات ایستگاه ایمنی و سلامت (اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و راهنمایی به اماکن فرهنگی و گردشگری و عمومی) و ۱۴۷ هزار و ۳۷۸ نفر نیز از اکیپ‌های سیار سحاب (خدمات و آموزش امداد و کمک‌های اولیه) بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به این که ۲۱۶ هزار و ۱۹۸ نفر در پویش بهرفت (مشارکت و از این پویش حمایت کردند، ادامه داد: ۲۵۶ هزار و ۱۰۸ نفر از فضای دوستدار کودک (نکات ترافیکی، ایمنی و امدادی) استفاده کردند. ۷۹ هزار و ۶۴۱ نفر نیز به خیمه نماز در پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال‌احمر مراجعه کردند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر افزود: به ۱۴۱ هزار و ۸۳۶ نفر اقلام فرهنگی زیست محیطی توزیع شد؛ که در مجموع به یک میلیون و ۴۵۲ هزار و ۸۴۷ نفر خدمات ارائه شد.

گفتنی است، ۱۸ هزار و ۳۸ نفر از اعضای سازمان جوانان در طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی جوانان، سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی، شرکت کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *