رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری دوره دانش افزایی مدرسین کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با حضور سرمربی و مدیرعامل تراکتور

10:41 - 05 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۸۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برگزاری دوره دانش افزایی مدرسین کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با حضور سرمربی و مدیرعامل تراکتور
کمیته آموزش از برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مدرسین این کمیته خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری دوره دانش افزایی ویژه مدرسین کمیته آموزش و مربیان نخبه کشور، اولین مرحله از دوره دانش افزایی مدرسان کمیته آموزش با حضور مدرسین این کمیته و برخی از مربیان مطرح کشور به میزبانی باشگاه تراکتور و به مدرسی خمز سرمربی تیم تراکتور و مدرس بین المللی حوزه یوفا برگزار می‌شود.

پاکو خمز، سرمربی تیم تراکتور و آلین رزوان دنیکا، مربی دروازه‌بانان باشگاه تراکتور (مدرسین یوفا)، تدریس اولین دوره دانش افزایی با حضور بیش از ۲۵ نفر از مدرسین کمیته آموزش و برخی از مربیان برجسته را بر عهده دارند.

این دوره با هدف ارتقاء دانش مدرسین و مربیان و بهره مندی از علم روز فوتبال، در روز‌های ۴ تا ۵ فروردین به میزبانی باشگاه تراکتور برنامه ریزی برگزار شد.

همچنین "مدیریت ساختار تشکیلات فوتبال" توسط هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل تراکتور و "مفاهیم آموزش فوتبال" توسط ابراهیم شکوری سرپرست کمیته آموزش، تدریس می‌شود.

این دوره، اولین دوره دانش افزایی مدرسین در سال جدید است که کمیته آموزش با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور در سال جدید برگزار کرد.

گفتنی است، طبق برنامه دپارتمان و کمیته آموزش فدراسیون در سال ۱۴۰۲، دوره‌های آتی مقرر است با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و استقلال تهران نیز برگزار شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *