رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیروزی آرژانتین و پرتغال در شب رکوردشکنی مسی و رونالدو/ شکست آتزوری مقابل انگلیس

10:15 - 04 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۷۵۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
پیروزی آرژانتین و پرتغال در شب رکوردشکنی مسی و رونالدو/ شکست آتزوری مقابل انگلیس
تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه از سد پاناما گذشت.

خبرگزاری میزان - در حالی که تیم‌های ملی در حال برگزاری دیدار‌های رسمی و دوستانه در ایام فیفادی هستند تیم ملی آرژانتین از ساعت ۳ بامداد امروز (جمعه) و در نخستین بازی رسمی خود پس از جام جهانی ۲۰۲۲ میزبان تیم ملی پاناما بود که در پایان آلبی‌سلسته در شب رکوردشکنی لیونل مسی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد.

در این بازی تیاگو آلمیدا در دقیقه ۷۸ و لیونل مسی در دقیقه ۸۹ گلزنی کردند. مسی با گلزنی در دیدار برابر پاناما به رکورد ۸۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود در بازی‌های ملی و باشگاهی رسید.

همچنین در دیداری حساس از رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴، دو تیم فوتبال ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای ناپل به مصاف هم رفتند که در نهایت انگلیس با گل‌های دکلان رایس در دقیقه ۱۳ و هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۴ با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. متئو رتگی تک گل ایتالیا را در این بازی در دقیقه ۵۶ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مهم تیم ملی پرتغال با ۴ گل از سد لیختن اشتاین گذشت. ژوآئو کانسلو در دقیقه ۸، برناردو سیلوا در دقیقه ۴۷، کریستیانو رونالدو در دقایق ۵۱ و ۶۳ برای پرتغال گل‌زنی کردند تا این تیم پیروز میدان باشد. 

همچنین رونالدو برای صد و نود و هفتمین بار برای پرتقال به میدان رفت و با جا گذاشتن «بدر المطوع» کویتی رکورددار تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال مردان شد.

*نتایج سایر رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴:

دانمارک ۳-۱ فنلاند 

بوسنی ۳-۰ ایسلند 

قزاقستان ۱-۲ اسلوونی

مقدونیه ۲-۱ مالت

سن مارینو ۰-۲ ایرلند شمالی

اسلواکی ۰-۰ لوکزامبورگ

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *