دستگیری ۷۷۸ مجرم اقتصادی در کشور

12:47 - 03 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۶۸۸
دستگیری ۷۷۸ مجرم اقتصادی در کشور
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۷۷۸ مجرم اقتصادی و تشکیل ۷۶۴ پرونده در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی کشور با توانی مضاعف به انجام وظایف و ماموریت‌های ذاتی خود مشغول هستند، اظهار کرد: از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز در مجموع کشفیات پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در حوزه‌های برخورد و مقابله با احتکار، اخلال در نظام اقتصادی کشور ۸۰ مورد پرونده به ارزش تقریبی بیش از ۸ هزار میلیارد ریال تشکیل و پیگیری و در این زمینه ۸۹ نفر متهم دستگیر شد.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل ۶۸۴ پرونده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه‌های مقابله با قاچاق سوخت، دام و ... به ارزش بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گفت: در این زمینه ۶۸۹ نفر متهم دستگیر شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در مجموع در این مدت ۷۶۴ پرونده به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال تشکیل و در این زمینه ۷۷۸ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: گشت‌های پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر در حال انجام وظیفه ذاتی خود که برخورد مقتدرانه با جرایم و مفاسد اقتصادی است، هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *