رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمادگی کامل پلیس فرودگاه برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

12:11 - 03 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۶۸۲
آمادگی کامل پلیس فرودگاه برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا از آمادگی این پلیس در خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محسن عقیلی گفت: با شروع سفر‌های نوروزی و افزایش حجم پروازها، اقدامات کنترلی در همه فرودگاه‌ها، گشت‌های خودرویی و تخصیص نیروی کمکی به خصوص در فرودگاه‌های کلان شهر‌ها و مناطق زیارتی و سیاحتی انجام و تدابیر لازم در راستای پیشگیری از وقوع جرایم اتخاذ شده است.
 
سردار عقیلی در تشریح برنامه‌های پلیس فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۲ اظهار داشت: افتخار من و همکارانم در فرودگاه‌های سراسر کشور خدمت رسانی به هموطنان عزیزی است که این صنعت را برای مسافرت انتخاب می‌کنند و ما با تمام توان آماده خدمات رسانی به مردم شریف ایران هستیم.

وی به تشکیل قرارگاه نوروزی اشاره کرد و گفت: در این ستاد، تمامی اقدامات و وقایع فرودگاه‌های سراسر کشور رصد و با تجزیه و تحلیل اخبار تدابیر لازم اتخاذ می‌گردد.

سردار عقیلی در بخشی دیگری از سخنان خود به توصیه‌های پلیس فرودگاه به مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: مسافران عزیز به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده‌های احتمالی از ارائه مدارک هویتی به افراد غیر مسئول خودداری و موارد مشکوک را سریعاً به پلیس اعلام کنند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به مشکلات مبتلابه برخی از مسافران، تاکید کرد: از پذیرش هرگونه امانت از افراد ناشناس اعم از چمدان، بسته و ... جداً پرهیز، زیرا در صورت کشف اشیاء ممنوعه و موارد مشکوک مسئولیت آن متوجه حامل بار است.

سردار عقیلی در خاتمه سخنان خود امنیت را محصول مشترک همکاری نیروی انتظامی، مردم، مسئولان و سازمان‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد مردم و دستگاه‌ها همانطور که تاکنون با پلیس تعامل خوبی دارند همچنان به همکاری بیشتر ادامه دهند تا ان شاء ا... توفیقات بهتری را در راستای امنیت و آرامش جامعه کسب کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *