مدیرکل مدیریت بحران گلستان: زلزله انبارالوم خسارت نداشت

17:21 - 02 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۶۱۵
مدیرکل مدیریت بحران گلستان: زلزله انبارالوم خسارت نداشت
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: با بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد زلزله انبارالوم تاکنون خسارت جانی و مالی نداشته است.


خبرگزاری میزان - نعمت‌الله حاجی‌زاده با بیان اینکه زلزله انبارالوم خسارت نداشت، گفت: از همان لحظات اولیه وقوع زلزله "انبارالوم" بررسی‌های میدانی توسط تیم‌های ارزیابی در همه شهر‌های استان آغاز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی در خصوص وارد شدن خسارت جانی و مالی به هم‌استانی‌ها گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در هر شهرستانی یک تیم ارزیابی در حال بررسی وضعیت مناطق شهری و روستایی هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان خاطرنشان کرد: کانون وقوع زلزله از اولویت‌های اصلی ستاد مدیریت بحران است که بررسی‌ها همچنان در آن منطقه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در واپسین روز‌های سال گذشته و در آستانه سال نو جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان برگزار و کلیه هماهنگی‌ها در رابطه با چگونگی مقابله با هرگونه حوادث احتمالی طبیعی و غیرطبیعی در تعطیلات نوروز انجام شده بود، تصریح کرد: هم‌اکنون همه دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان در کنار سایر نیرو‌های عضو ستاد در آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: هماهنگی‌های لازم برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی انجام شده است.

گفتنی‌است، ساعت ۱۴ و ۸ دقیق و ۴۹ ثانیه امروز چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ زلزله‌ای با قدرت ۵ درجه در مقیاس ریشتر استان گلستان را لرزاند.

انتهای پیام/


برچسب ها: زلزله

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *