خداحافظی اوزیل از فوتبال در ۳۴ سالگی

15:20 - 02 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۶۰۶
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
خداحافظی اوزیل از فوتبال در ۳۴ سالگی
ستاره ترک تبار و سابق تیم ملی آلمان خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - مسوت اوزیل، ستاره ترک تبار و سابق تیم ملی فوتبال آلمان که چند سالی بود از بازی‌های ملی خداحافطی کرده بود، امروز (چهارشنبه) و با وجود آنکه ضویت تیم باشاک شهیر ترکیه بود خداحافظی خود از دنیای فوتبال را در سن ۳۴ سالگی اعلام کرد.

این ستاره خوش فکر و پرافتخار، فوتبالش را از تیم شالکه آغاز کرد و پس از درخشش در تیم وردربرمن راهی رئال مادرید شد. وی پس از ۳ فصل بازی برای رئال در سال ۲۰۱۳ راهی آرسنال شد و تا فصل ۲۰۲۱ برای توپچی‌های لندنی بازی کرد، اما در نهایت تصمیم گرفت سال‌های پایانی فوتبال خود را در کشور ترکیه و در تیم‌هانرباغچه و باشاک شهیر سپری کند، اما با وجود آنکه لیگ ترکیه به هفته‌های پایانی خود رسیده، اما اوزیل تصمیم به خداحافظی گرفت.

همچنین مسوت اوزیل در سال ۲۰۱۴ به همراه تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی برزیل شد.

اوزیل در توییتر خود در خصوص خداحافظی‌اش از فوتبال نوشت:

 پس از یک بررسی دقیق و جامع، همین حالا خداحافظی‌ام را از فوتبال اعلام می‌کنم. برایم مایه افتخار بود که ۱۷ سال به فوتبال حرفه‌ای پرداختم و بابت فرصتی که داشتم، قدردان هستم. با این‌حال در هفته‌ها و ماه‌های اخیر از مصدومیت‌های زیادی رنج بردم که بیش‌تر و بیش‌تر شدند. واضح بود که با این شرایط وقت خداحافظی از صحنه بزرگ فوتبال فرا رسیده است. یک مسیر شگفت‌انگیز سرشار از لحظات فراموش‌نشدنی و احساسی داشتم. از باشگاه‌هایم یعنی شالکه، وردربرمن، رئال مادرید، آرسنال، فنرباغچه و تمام مربیان و هم‌تیمی‌هایی که از من حمایت کردند و با یک‌دیگر دوست شدیم، متشکرم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *