گفت‌وگو|

رئوفی: یکی از ۱۰ قدرت والیبال جهان هستیم/ نباید ذهنیت گروه مرگ به بازیکنان منتقل شود

9:45 - 04 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۵۸۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئوفی: یکی از ۱۰ قدرت والیبال جهان هستیم/ نباید ذهنیت گروه مرگ به بازیکنان منتقل شود
مربی والیبال گفت: غفور واقعا یک لول بالاتر از سایر بازیکنان لیگ‌ در پست پشت خط‌زن بازی کرد‌.

رحمان رئوفی در گفت‌وگو با میزان، درباره قرار گرفتن تیم ملی والیبال ایران در گروه مرگ رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴، اظهار داشت: در مسابقاتی در این سطح تمام بازی‌ها برای هر تیم سخت و از اهمیت خاصی برخوردار است. به نظرم نباید از الان این ذهنیت را به بازیکنان داد که در گروه مرگ قرار داریم‌ و باید در هر بازی برای پیروزی تلاش کنیم. تیم ملی والیبال ایران آن تیم ۱۵ سال پیش نیست و با بازیکنان با انگیزه و باکیفیتی که در اختیار داریم یکی از ۱۰ قدرت والیبال جهان هستیم و می‌توانیم در همین گروه خودی نشان دهیم و به المپیک برسیم.

وی افزود: نسل فعلی والیبال ایران باانگیره‌تر از نسل طلایی قبلی است و دوست دارند بیشتر در والیبال جهان دیده و شناخته شوند.  یکی از مدعیان صعود از گروه به المپیک هستیم و بهتر است ذهنیت برنده به بازیکنان انتقال داده شود تا اینکه از الان به گروه مرگ و رقبای‌مان پرداخته شود.

این مربی والیبال درخصوص دعوت دوباره از بازیکنانی مانند امیر غفور و سید محمد موسوی، خاطرنشان کرد: تقریبا همه بازی های لیگ برتر را نگاه کردم و به نظرم دعوت از این دو نفر کاملا جنبه فنی داشت. البته در مورد غفور باید تاکید کنم که امسال یکی از پایه‌های اصلی قهرمانی شهداب بود و واقعا یک لول بالاتر از سایر بازیکنان لیگ‌ در پست پشت خط‌زن بازی کرد‌. مطمئنم موسوی و غفور با تجربه بالایی که دارند در مسابقات مهم پیش رو عصای دست عطایی باشند زیرا در برای حضور در المپیک باید همیشه بهترین ها را انتخاب کنیم.

رئوفی درباره لیست تیم‌ ملی والیبال گفت: قطعا این بازیکنان براساس تفکرات کادرفنی دعوت شده‌اند، اما به نظرم در پست سرعتی بازیکنان دیگری هم در لیگ بودند که شایستگی دعوت به اردوهای اولیه را داشتند. از بازیکن خاصی اسم نمی‌برم ولی چند بلندزن باانگیزه و جوان هم در لیگ خوش درخشیده بودند و می‌توانستند تنها برای کسب تجربه در مراحل نخست اردوها باشند. لیگ خوبی داشتیم و خوشبختانه بازیکنان لژیونر هم در جزو بهترین‌ بازیکنان تیم‌هایشان هستند و می‌توانیم به صعود به المپیک از همین‌ گروه سخت امیدوار باشیم.

انتهاپیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *