رئیس کل دادگستری استان کرمان: زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان کرمان با حمایت قضایی ایجاد شد

14:01 - 15 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۴۵۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمان: زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان کرمان با حمایت قضایی ایجاد شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان، ضمن جلوگیری از بیکار شدن هفت هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی درگفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی ۱۹۸ مصوبه حاصل شده است که در نهایت منجر به جلوگیری از بیکار شدن ۷ هزار و ۵۰۰ کارگر و ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید شده است.

و‌ی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون ۵۷۶ پرونده در دبیرخانه این ستاد جهت پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده است که در این راستا از بیکاری بالغ بر ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری بعمل آمده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: طی بررسی گزارش عملکرد ستاد‌های استانی کشور، ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *