رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

معصومی: امیدوارم کشتی‌های خوبم با زارع را تکرار کنم/ دنبال القاب خاص نیستم

8:45 - 29 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۳۴۴
معصومی: امیدوارم کشتی‌های خوبم با زارع را تکرار کنم/ دنبال القاب خاص نیستم
ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: توجهی به شخصیت و کارنامه ورزشی امیر حسین زارع در کشتی ندارم.

امیر رضا معصومی در گفت‌وگو با میزان، درباره آمادگی‌اش برای مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: ابتدا باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و خوشبختانه از آمادگی خوبی هم برای حضور در این رویداد مهم برخوردار هستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم با بهترین مدال به کشور برگردم.

 وی درباره مسابقه‌اش با امیر حسین زارع در جام تختی گفت: زارع هم مانند سایر رقبایم کشتی‌گیر خوبی است، هر چند توجهی به شخصیت و کارنامه ورزشی او ندارم. خیلی دوست‌ دارم مبارزات خوب سال گذشته‌ام را با امیر حسین زارع تکرار کنم و خیلی تشنه‌تر از آن زمان هستم. امیدوارم در دیدار با زارع با تجربه و پخته‌تر ظاهر شوم تا منجر به کسب نتیجه خوبی در این رویداد برایم شود. 

 ملی‌پوش کشتی آزاد با انتقاد از مسئولان نسبت به عدم بی توجهی نسبت به این رشته عنوان کرد: متاسفانه کشتی همیشه ورزشی بوده که در مسابقات مهم از جمله المپیک و بازی‌های آسیایی جور کاروان ورزشی ایران را کشیده، اما با این وجود خیلی کم به ما بها می‌دهند و آن چنان که باید شرایط خیلی خوب نبوده است. من هم از این قاعده مستثی نیستم و افرادی که مسئولان هیات کشتی گیلان رأس کار قرار دارند را نمی‌شناسم.

 معصومی درباره اینکه چقدر دنبال این است تا پادشاه آینده فوق سنگین وزن جهان شود، اظهار داشت: اتحادیه جهانی پس از موفقیتم در جام جهانی لقب جادویی برای من انتخاب کرد و این نظر لطف دوستان را می‌رساند، اما خودم چندان دنبال القاب خاص نیستم. بیشتر از همه به دنبال این هستم که بتوانم روند رو به رشدی را طی کنم. تمام هدفم در این نهفته شده که پله به پله به اهدافی که برای خودم ترسیم کرده‌ام، برسم. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *