دادستان اصفهان: با افزایش نرخ‌های خدمات بدون مصوبه قانونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برخورد می‌کنیم

14:29 - 28 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۲۸۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان اصفهان: با افزایش نرخ‌های خدمات بدون مصوبه قانونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برخورد می‌کنیم
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با افزایش نرخ‌های خدمات بدون مصوبه قانونی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان مقابله می‌کنیم.

خبرگزاری میزان- سیدمحمد موسویان در نشستی که به منظور ارائه گزارش در خصوص وضعیت بازار در آستانه ورود به سال نو و ماه مبارک رمضان با محوریت دادستانی اصفهان برگزار شد،  گفت: با توجه به افزایش تقاضا در بازار شب عید و روز‌های آخر سال که با حلول ماه مبارک رمضان همزمان شده، شاهد برخی تخلفات مانند گران‌فروشی و کم‌فروشی هستیم که ضروری است دستگاه‌های ذیربط ضمن نظارت و بازرسی مستمر با افزایش نرخ‌های خدمات بدون مصوبه قانونی مقابله کنند.

وی افزود: اگر بازرسی بازار و واحد‌های صنفی بصورت روزانه، هدفمند، مستمر، متمرکز همراه با رعایت عدالت باشد، شاهد کمترین تخلفات در این حوزه خواهیم بود.

 در پایان این نشست مقرر شد مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به تکالیف قانونی خود عمل کرده و تعزیرات حکومتی با موارد گران فروشی برخوردکند.

سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با توجه به افزایش تقاضای مرغ نسبت به مدیریت کشتار مرغ اقدام کند و معاون نظارت و پیگیری حقوق عامه دادستانی اصفهان در این خصوص نظارت مستمر داشته باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *