چشمی: با کادر ایرانی موفق می‌‌شویم/ نورافکن: صعود به فینال جام ملت‌ها نشدنی نیست

12:23 - 28 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۲۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
چشمی: با کادر ایرانی موفق می‌‌شویم/ نورافکن: صعود به فینال جام ملت‌ها نشدنی نیست
تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد.

خبرگزاری میزان - نخستین تمرین تیم ملی فوتبال با هدایت امیر قلعه‌نویی امروز(یکشنبه) با حضور بازیکنان دعوت شده، برگزار شد. روزبه چشمی و امید نورافکن در حاشیه تمرین تیم ملی صحبت‌هایی انجام که در زیر می‌خوانید.

روزبه چشمی

*اولین اردو با امیر قلعه‌نویی است و همه از همین اردو تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را در جام ملت‌ها به دست آوریم.

*صددرصد؛ تمام تلاش ما همین است که با کادرفنی ایرانی موفق شویم.

امید نورافکن

*اطمینان دارم می‌توانیم بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تجربه قلعه‌نویی می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. او همه بازیکنان را می‌شناسد و تجربه کار کردن با این نفرات را دارد. باید بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم تا مقابل تیم‌های خوب آسیایی راحت‌تر بازی کنیم.

*دیدیم که قلعه‌نویی، محمد حسین اسلامی را هم به تیم ملی دعوت کرده است. هر بازیکن جوان که عملکرد خوبی در تیم باشگاهی خود داشته باشد، می‌تواند به تیم ملی دعوت شود که نکته بسیار خوبی خواهد بود. بازیکنانی مانند اسلامی می‌توانند کمک زیادی به فوتبال کشورمان کنند.

*آیا ایران می‌تواند به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند؟ باید بازی‌های دوستانه زیادی داشته باشیم تا ببینیم می‌توانیم چنین کاری کنیم یا خیر. صعود به فینال جام ملت‌ها بسیار دشوار خواهد بود، اما نشدنی نیست. بیشتر بازیکنان تیم‌های خوب آسیایی، در سطح اول اروپا بازی می‌کنند.

*در این خصوص که قرار است قلعه‌نویی در چه پُستی به او میدان بدهد؟ دعوت شدن به تیم ملی باعث افتخار من است و این موضوع مهم‌تر از این است که ببینیم در کدام پُست بازی می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *