رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

نصیری: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در لیگ از جودوکاران در زمان تعلیق حمایت شد

9:45 - 29 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۴۲۲۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نصیری: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در لیگ از جودوکاران در زمان تعلیق حمایت شد
دبیر سازمان لیگ جودو گفت: در لیگ امسال تلاش زیادی برای ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت از جودوکاران در زمان تعلیق صورت گرفت.

علی نصیری در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری لیگ جودو اظهار داشت: در راستای توسعه و تعمیم رشته جودو در ابعاد قهرمانی و کشف استعداد‌های نهفته به منظور تقویت تیم‌های ملی جودو در رده‌های سنی مختلف مسابقات لیگ هم در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی افزود: لیگ بانوان‌ متشکل از ۱۰ تیم‌ بود که پرهام لرستان جایگاه اولی را کسب کرد و پس از آن تیم‌های شاهین تهران و هیات جودو خراسان رضوی دوم و سوم شدند. در مسابقات بین باشگاهی که ابتدای این ماه در سالن شهید افراسیابی برگزار شد ۷ تیم ایرانی به همراه ۵ تیم خارجی حضور داشتند که تیم رعد پدافند بوشهر بر سکوی نخست ایستاد. لوکوموتیو روسیه و صنعت مس کرمان هم دوم و سوم‌ شدند.

دبیر سازمان لیگ جودو تصریح کرد: برگزاری لیگ با استفاده از تجربیات سالیان‌ گذشته با هدف حفظ ارزش‌ها و موازین اسلامی در جامعه جودو و همچنین ایجاد رقابت سالم بین ورزشکاران و تیم‌های شرکت‌کننده و شناسایی و کشف جودوکاران مستعد و تداوم آمادگی فنی جودوکاران در دوران تعلیق جودو صورت گرفت.

نصیری در پایان خاطرنشان کرد: در لیگ امسال تلاش زیادی برای فراهم‌ آوردن یک بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در ورزش جودو و حمایت بالقوه از جودوکاران در زمان تعلیق از طرف فدراسیون صورت گرفت. امیدوارم در آینده هم بتوانیم با تداوم همین روند و رفع نقایص به ارتقای سطح فنی جودوکاران کمک کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *