توضیحات باشگاه پیکان درباره وضعیت فلاح پس از تصادف

12:11 - 26 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۹۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
توضیحات باشگاه پیکان درباره وضعیت فلاح پس از تصادف
رئیس کمیته پزشکی باشگاه پیکان درباره وت سلامتی مدافع تیم فوتبال این باشگاه پس از تصادف توضیح داد.

خبرگزاری میزان -  محمدحسین پورغریب در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره حادثه پیش آمده برای سامان فلاح، مدافع ملی‌پوش خودروسازان اظهار کرد: از شب گذشته (پنجشنبه) که متوجه حادثه غیرمنتظره برای سامان شدیم، بلافاصله هماهنگی‌های لازم را برای انتقال او به تهران با اورژانس تهران بزرگ و بیمارستان شهر دماوند انجام دادیم. این انتقال صورت گرفت و سریعاً بررسی‌های پزشکی شروع شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بررسی‌هایی که از سر، ستون فقرات، لگن و سایر اندام‌های بدن فلاح انجام شد، فهمیدیم خدا را شکر آسیب جدی به سر او وارد نشده و آسیب به ستون فقرات هم بیشتر در بافت نرم است. فقط یک نقطه از بافت استخوانی مشکوک است که امروز با انجام MRI از این قسمت هم مطمئن می‌شویم.

رئیس کمیته پزشکی باشگاه پیکان گفت: از پزشک معالج فلاح تشکر می‌کنم که از شب گذشته، همه هماهنگی‌های لازم را برای پذیرش و به دست آوردن سلامتی این بازیکن انجام داده است. حال عمومی سامان خوب است، علائم حیاتی او پایدار شده و خطر برطرف شده است. ان‌شاءالله فلاح در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سلامتی خودش را به دست می‌آورد و تمرینات ورزشی خود را از سر می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *