واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضد ایرانی صدر اعظم آلمان

11:07 - 26 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۹۸۶
واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضد ایرانی صدر اعظم آلمان
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که ادعای تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و تهدید بودن این امر برای دیگران، تکرار همنوایی‌هایی مکرر مقامات آلمان با رژیم صهیونیستی است.

خبرگزاری میزان - «ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی صدر اعظم آلمان در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ادعای تلاش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و تهدید بودن این امر برای دیگران، تکرار همنوایی‌هایی مکرر مقامات آلمان با رژیم صهیونیستی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جای تعجب است که مسئولان آلمانی برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران با سنگین‌ترین نظارت‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را تهدید معرفی می‌کنند، اما از تهدیدات زرادخانه گسترده تسلیحات اتمی رژیم جعلی، اشغالگر و ضدحقوق بین‌الملل صهیونیستی برای منطقه و جهان، سخنی نمی‌گویند.

کنعانی تصریح کرد: کشور‌های مستقل و افکار عمومی جهان از این گونه مواضع و رفتار‌های مبتنی بر استاندارد‌های دوگانه به ستوه آمده و روز به روز در این جمع‌بندی راسخ‌تر می‌شود که تا چه اندازه ادعا‌ها و اتهامات برخی دولت‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران ریاکارانه و نامعتبر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *