نوروز ورزشی ۱۴۰۲ با شبکه ورزش

10:41 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۶۹۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نوروز ورزشی ۱۴۰۲ با شبکه ورزش
شبکه ورزش با مستند‌های داغ و دست اول همراه ورزش دوستان و مخاطبان خود در ایام نوروز خواهد بود.

خبرگزاری میزان - شبکه ورزش با مستند‌های داغ و دست اول همراه ورزش دوستان و مخاطبان خود در ایام نوروز خواهد بود.

برای لحظه سال تحویل این شبکه ویژه برنامه گلبارون که از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و تا ساعت اولیه سال ۱۴۰۲ ادامه پیدا می‌کند در کنار مخاطبان است.این ویژه برنامه با اجرای دو مجری با سابقه و خوب ورزشی خواهد بود.

عبدلله روا که با برنامه ویدیو چک حسابی در دل بینندگان ورزشی جا باز کرده و جواد خیابانی که با سابقه طولانی در اجرای ورزشی یادآور لحظات شیرین فراوان در رویداد‌های ورزشی ایران علی الخصوص فوتبال خواهد بود.

قهرمانان ورزشی بزرگ ایران در رشته‌های مختلف ورزشی میهمانان ویژه برنامه گلبارون هستند و بخش‌های جذاب تولیدی که در خلال این ویژه برنامه پخش می‌شود تا لحظات شیرین ورزشی را برای مخاطبان در ساعات تحویل سال فراهم کند.

برنامه‌های شبکه ورزش در نوروز ۱۴۰۲

فینالیست‌ها: رقابت‌های فینال و جذاب رشته‌های مختلف ورزشی در رقابت‌های بین المللی مانند تنیس، فوتبال، والیبال و ... که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، هر روز ساعت ۷ صبح برای علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مستند رالی قهرمانی جهان: علاقه‌مندان دنیای رالی و اتومبیل می‌توانند در قالب این مجموعه مستند، آخرین مسابقه WRC را مشاهد کنند. 
ورزش‌های ناشناخته: این مجموعه که هر روز ساعت ۱۱:۳۰ پخش خواهد شد به عجیب‌ترین و جذاب‌ترین ورزش‌های دنیا که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است خواهد پرداخت. ورزش‌هایی نظیر چیس تگ، چوب بری، دراگون بوت و ....

سینما ورزش: سینما ورزش هر روز ساعت دوازده و سی دقیقه یک فیلم سینمایی با موضوع ورزش را تقدیم مخاطبان شبکه ورزش سیما خواهد کرد. فیلم‌های سینمایی جذابی همچون تیکی تاکا، برادران داسلر، نقطه آغاز و ...

جهان ورزش: برنامه جهان ورزش به مدت سی دقیقه به مرور اتفاقات و لحظات ماندگار ورزش جهان در سال ۱۴۰۱ که به صورت ماهیانه مرور می‌شود، می‌پردازد. این برنامه ساعت ۱۴ پخش می‌شود.

منتخب جام جهانی: سال ۱۴۰۱ سال برگزاری مسابقات جام جهانی در قطر بود. در منخب جام جهانی که هر روز ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود، به صورت خلاصه کلیه بازی‌های جام جهانی مرور می‌شود و به حواشی جذاب این مسابقات خواهد پرداخت.

مستند‌های مجموعه ای: شبکه ورزش ساعت ۱۵، از یکم تا هفتم فروردین با مستند جذاب مارادونا در مکزیک و از هفتم تا چهاردهم با مستند باشگاه بایرن مونیخ در کنار علاقه‌مندان مستند‌های ورزشیست.

نوروز فوتبالی: یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی و جذاب هر سال شبکه ورزش نوروز فوتبالیست.

این برنامه از ساعت ۱۶تا ۱۸ از یکم تا سیزدهم فروردین با اجرای مهدی توتونچی و میهمانان فوتبالی به حواشی و اتفاقات جذاب فوتبال ایران می‌پردازد و مخاطبان می‌توانند بهترین فوتبال ایران را در پست‌های مختلف انتخاب کنند.

جام رمضان: در مسابقه فوتبال جام رمضان، چهره‌های ورزشی و هنری بزرگ کشور شردور هم جمع شده اند تا در زمین منحصر به فرد فوتبال شبکه ورزش با یکدیگر به رقابت بپردازند. علی فریادی مجری این برنامه و نیما تاجیک و سعید زلفی گزارشگران این مسابقه را تشکیل می‌دهند.

همه فن حریف: مسابقه جذاب همه فن حریف که به استعدادیابی بهترین‌های کشتی ایران می‌پردازد به مراحل نهایی و حساس خود نزدیک شده است. این مسابقه که با داوری محمد بنا، پژمان درستمار، عباس جدیدی و علی محمدی در جریان است در ایام نوروز هر شب ساعت ۱۹ از شبکه ورزش پخش خواهد شد و برندگان نهایی مشخص خواهند شد.

مستند‌های پرتره ورزشی: مستند‌های پرتره ورزشی که به چهره‌های برتر ورزش ایران و جهان می‌پردازد و برای اولین بار از قاب سیما پخش می‌شود، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد. این مستند‌ها در مورد چهره‌هایی نظیر نیمار، دوید بکهام و ... است.

قهرمان ایران: برنامه قهرمان ایران که از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ شروع شد و به انتخاب برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۱ اختصاص دارد، در ایام نوروز هم همراه ببیندگان خواهد بود تا همچنان تب داغ انتخاب برترین‌های ورزش ایران ادامه داشته باشد. این برنامه به صورت زنده هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به وصرت زنده پخش خواهد شد.

لذت فوتبال: در شب‌های نوروز نیز مسابقات فوتبال در اقصی نقاط جهان پیگیری خواهد شد که علاقه‌مندان پرشمار ورزش فوتبال می‌توانند این مسابقات را هر شب در قالب برنامه زنده لذت فوتبال از ساعت ۲۲ پیگیری کنند. در ایام نوروز مسابقات زنده جذابی نظیر ایتالیا و انگلیس، فرانسه و هلند، مراکش و برزیل و ... از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

همچنین در ایام نوروز مسابقات پرطرفداری نظیر مسابقات فرمول یک و "موتوجی پی" هم به صورت زنده پخش خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *