پایان اضطراب با ابقای مرد روز‌های سخت/ "اتحاد" نیاز حیاتی کاراته

7:45 - 24 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
پایان اضطراب با ابقای مرد روز‌های سخت/
اگر دل کسی به عشق کاراته می‌تپد پس بهتر است دست از جنگ و اختلاف بردارد.

خبرگزاری میزان - جنگ عجیب و غیرقابل باور در کاراته ایران سرانجام به پایان رسید و سیدحسن طباطبایی برای ۴ سال دیگر به عنوان رییس فدراسسون انتخاب شد تا داستان پرونده‌سازی، حاشیه‌سازی، بررسی صلاحیت‌ها و ... سرانجام به پایان برسد.

رییس فدراسیون کاراته که در سال ۴ سال ابتدایی دوران ریاست خود خیلی از مسائل را سبک و سنگین کرد و اشتباهاتی هم داشت، در روز‌های سخت توانست به خوبی حواشی را مدیریت کند و مشخص است که هیچکسی بهتر از او نمی‌توانست کار را برای ۴ سال دیگر در دست بگیرد.

نه تنها طباطبایی بلکه از هر رییس فدراسیونی در هر رشته‌ای می‌توان انتقاد کرد، اما الان دیگر زمان دشمنی و لجبازی‌های کودکانه نیست. اگر دل کسی به عشق کاراته می‌تپد پس بهتر است دست از جنگ بردارد و برای کمک به این رشته آستین همت بالا بزند.

کاراته چند ماه غیرقابل باور را پشت سر گذاشت که حتی پرداختن به این مسائل هم باعث تعجب است و بهتر است اهالی خانواده بزرگ این رشته پرافتخار دست به دست هم داده و ابر‌های تیره اختلاف را کنار بزنند، چون در کاراته ایران به قدری آسمان سیاه است که رنگ‌ها با هم تفاوتی ندارند و روشنی و روز‌های خوب تنها با یکدلی به دست می‌آید.

همانطور که طباطبایی در صحبت‌هایش پس از انتخاب مجدد اعلام کرد، در‌های فدراسیون به روی تمامی بزرگان و پیشکسوتان باز است و حالا زمان این است که بالاخره آرامش به این مجموعه تزریق شود.

سیدحسن طباطبایی ۴ سال دیگر ناخدای کشتی کاراته است و باید امیدوار بود نتایج خوب کاراته باز هم تکرار شود و حواشی به حداقل برسد، اما برای رسیدن به این مهم نیاز به آرام نگه داشتن دریا است، هرچند دریای طوفانی ناخدای قهرمان می‌سازد!

با تمام این تفاسیر دیگر جای دشمنی و کینه نیست و بهتر است کاراته ایران حق خود را از مسابقات بین‌المللی بگیرد تا مشخص شود با هر موفقیتی، خانواده بزرگ این رشته خوشحال می‌شوند و هیچ شخصی منافع فردی را به منافع ملی ترجیح نمی‌دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *