گفت‌وگو|

فروش بیش از ۵۱۵ میلیارد ریال از کالاهای دپو در انبارهای اموال تملیکی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱

10:09 - 25 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۳۵۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
فروش بیش از  ۵۱۵ میلیارد ریال از کالاهای دپو در انبارهای اموال تملیکی آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱
دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته ارزش مالی اموال مسترد شده از سازمان اموال تملیکی، ۶۹۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۶۹ ریال به ثبت رسید.

بابک محبوب علیلو در گفت‌وگو با میزان در رابطه با اقدامات قضایی انجام شده استان آذربایجان شرقی در حوزه اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: در رابطه با موضوع فروش‌های انجام شده اموال تملیکی در مجموع ۵۱۵ میلیارد و ۵۲۱ میلیون و ۵۲۵ هزار و ۶۵۴ ریال فروش اموال صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه اعاده متروکه به ارزش مالی یک هزار و ۹۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۸۶۶ ریال کالا به فروش رفته است، گفت: در رابطه با بحث انهدام، ۳۳۷ میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۳۸۴ ریال ارزش مالی کالا‌های منهدم شده اموال تملیکی در سال ۱۴۰۱ بود.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در سال گذشته ارزش مالی اموال مسترد شده از سازمان اموال تملیکی، ۶۹۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۵۶۹ ریال به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد پرونده‌های سنواتی مربوط به اموال تملیکی در استان، هزار و ۸۲۸ پرونده است، گفت: تعداد پرونده‎ های جاری در این حوزه ۲ هزار و ۹۵۴ است.

علیلو با بیان اینکه در حوزه فروش اموال تملیکی استان در سال گذشته، ۸۵۱ پرونده به ثبت رسیده است، بیان کرد: در این رابطه تعداد پرونده ‎های مربوط به بحث اعاده متروکه ۱۴۳، انهدام پرونده ۹۶۰ مورد و استرداد پرونده ۱۳۱ مورد بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۶ مورد بازدید به صورت سرزده و ۲ مورد بازدید با اعلام قبلی از انبار‌های سازمان اموال تملیکی در گمرک تبریز، انجام شد. همچنین ۵ مورد بازرسی به صورت سرزده و ۲ مورد با اعلام قبلی از انبار‌های سازمان در گمرک سهلان، بازدید شد. ۶ مورد نیز بازرسی با اعلام قبلی از انبار‌های واقع در گمرکات ارس، صورت گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *