تغییری بی سر و صدا در کادر فنی تیم ملی والیبال؛ افشاردوست جانشین جزیده شد

14:35 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۳۳۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
تغییری بی سر و صدا در کادر فنی تیم ملی والیبال؛ افشاردوست جانشین جزیده شد
فدراسیون والیبال باوجود تغییرات در لیست دستیاران بهروز عطایی خبری جداگانه درباره تغییرات در کادرفنی تیم ملی در سایت خود منتشر نکرده است.

خبرگزاری میزان - دیروز (یکشنبه) و پس از گذشت یک هفته از پایان لیگ برتر والیبال بالاخره بهروز عطایی لیست ۳۱ نفره و اولیه تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

جدا از بازگشت امیر غفور به اردو‌های تیم ملی و دعوت دوباره از سید محمد موسوی پس از اتفاقات و حواشی پیش از المپیک و خداحافظی قهرآلودش از بازی‌های ملی، حضور چهره‌های جدید مانند مبین نصری، پوریا حسین خانزاده و حتی محمد ولیزاده نشان از توجه و دقت بهروز عطایی به تمام باشگاه‌ها و بازیکنان بدون توجه به رنگ و نام تیم‌هایشان دارد.

با نگاه به لیست جدید تیم ملی والیبال که در سایت فدراسیون منتشر شد علاوه بر تغییرات و اضافه شدن چهره‌های جدیدی از بازیکنان، یک تغییر مهم دیگر هم در کادرفنی تیم ملی رخ داده و دیگر خبری از عظیم جزیده در بین دستیاران بهروز عطایی نیست و محمود افشاردوست، بازیکن سابق تیم ملی و عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا  به همراه علیرضا طلوع‌کیان دو دستیار ایرانی بهروز عطایی در رویداد‌های پیش رو خواهند بود.

متاسفانه بنابه به هر دلیلی این تغییرات مهم در لیست دستیاران بهروز عطایی به صورت خبری جداگانه در سایت فدراسیون والیبال اطلاع رسانی نشده است. متاسفانه در طول برگزاری لیگ بار‌ها هواداران و کانال‌های مختف والیبالی در فضای مجازی به عدم پوشش تصویری برخی از بازیکنان سابق و فعلی تیم ملی در گزارش‌های تصویری موجود در سایت فدراسیون والیبال اعتراض کرده بودند که قطعا چنین رفتار‌های تبعیض آمیزعمدی یا غیرعمدی به حواشی مربوط به اختلاف برخی مسئولان فدراسیون با بازیکنان و مربیان بیشتر دامن می‌زند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *