۳۰۲ نفر از محکومان مالی و زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

10:08 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۲۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۰۲ نفر از محکومان مالی و زندانیان جرائم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: امسال تاکنون ۳۰۲ نفر از محکومین مالی و زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی با مجموع بدهی ۱۸۸ میلیارد تومان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های گلریزان در اعیاد مذهبی و استفاده از ظرفیت خیرین نیکوسرشت به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی، اظهار کرد: سلسله جشن‌ها و مراسم‌های گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد دارای شرایط آزادی، با هدف بازگشت زندانیان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده‌ها و حمایت و توانمند سازی آنها، برنامه ریزی شده که برنامه ویژه آن در شهرستان ساوه برگزار شد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از اهتمام تمامی مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان ساوه به خاطر برگزاری باشکوه این جشن، بیان کرد: هرکسی تلاش کند برای گره گشایی از مشکل برادر خود بسیار با ارزش است. با برگزاری این مراسم‌ها حمایت از خانواده زندانی مستحق آزادی صورت می‌پذیرد تا هرچه سریع‌تر مددجو و سرپرست خانواده به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در این مراسم که با همت بلند خیرین ساوجی برگزار شد، مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال جمع آوری شد که نسبت به مراسم سال قبل افزایش ۳ برابری را نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی گفت: امسال تاکنون ۳۰۲ نفر از محکومین مالی و زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی با مجموع بدهی ۱۸۸ میلیارد تومان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان مرکزی اظهار کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی از آموزه‌های دینی ما و مطابق رفتار الگو‌های ائمه اطهار است و امید داریم با برگزاری این گونه برنامه‌ها بتوانیم در جهت آزاد سازی هر چه بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد قدمی برداریم و این قشر را به درک صحیح از زندگی هدایت کرد و گامی در راستای مستحکم شدن بنیان خانواده‌ها برداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در پایان با اشاره به تداوم برگزاری جشن‌های گلریزان تا پایان سال در دیگر شهرستان‌های استان نظیر: خمین، محلات، دلیجان و اراک که با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد انجام خواهد شد از مردم خیر و نوع دوست استان دعوت کرد برای آزادی این مددجویان بشتابند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *