گفت‌وگو|

لطیفی: استقلال چشم نواز و با تنوع تاکتیکی بازی می‌کند/ لیاقت پیروزی مقابل فولاد را داشتیم

0:30 - 22 اسفند 1401
کد خبر: ۴۷۰۳۲۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لطیفی: استقلال چشم نواز و با تنوع تاکتیکی بازی می‌کند/ لیاقت پیروزی مقابل فولاد را داشتیم
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال برابر فولاد امتیاز از دست می‌داد، کارش برای قهرمانی سخت بود، اما برد برابر فولاد مهم بود که به بهترین شکل این کار را انجام داد. 

علی لطیفی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با میزان، درباره برد آبی‌پوشان برابر فولادخوزستان اظهار داشت: ۳ امتیاز حق مسلم استقلال بود و این تیم با شایستگی هر چه تمام برنده شد. آبی‌پوشان در همه خطوط سه گانه تیم برتر میدان بودند و نتیجه هم گرفتند. 

وی افزود: استقلال رفته رفته توانست ۲ نقطه ضعف خود را در نیم فصل اول رفع کند و ساختار دفاعی اش چه در زمانی که توپ ندارد و چه زمانی که توپ را در اختیار دارد را برطرف کند و خلق موقعیت کند. استقلال چشم نواز بازی می‌کند و تنوع تاکتیکی در زمان حمله دارد. بازیکنان از جناحین زمین به خوبی استفاده می‌کنند و در عمق بازیکنان خلاقی همانند قایدی و ارسلان مطهری به خوبی در موقعیت مناسب گلزنی می‌کنند. 

*استقلال به شایستگی می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: استقلال به شایستگی می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد و اکنون این تیم رقابت تنگاتنگی با پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی دارد. اگر استقلال برابر فولاد امتیاز از دست می‌داد، کارش برای قهرمانی سخت بود، اما برد برابر فولاد مهم بود که به بهترین شکل این کار را انجام داد. 

وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال با وجود بازی کردن در زمین حریف تمرکز خوبی داشتند، اظهار داشت: بازی در اهواز و استادیوم خانگی فولاد بسیار سخت است و حتی تیمی مانند پرسپولیس در این ورزشگاه شکست خورد، اما استقلال به خوبی توانست با یک استراتژی مناسب در این دیدار خارج از خانه به یک پیروزی مطلوب و ۳ امتیاز ارزشمند برسد. 

*شانس قهرمانی سپاهان و استقلال بیشتر از پرسپولیس است

لطیفی در پایان درباره اینکه استقلال چقدر شانس برای قهرمانی دارد، گفت: من معتقدم که هیچ تیمی اکنون به طور مطلق قهرمان نمی‌شود و هر ۳ تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس تقریباً برابری برای قهرمانی دارند، اما به لحاظ نوع فوتبال و کیفیتی که استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها ارائه می‌دهند، شانس قهرمانی شان بیشتر از پرسپولیس است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *